Gjest Mayamor Skrevet 22. februar 2003 #41 Del Skrevet 22. februar 2003 Vi har dvd-spiller i stuen, dvd på pc-en, VHS i stuen og VHS på soverommet til gutten. Problemet er at etterhvert har vi mange Disney klassikere på VHS, så det blir vel: Ja, takk begge deler så lenge VHS er å få tak i... Nå kjøper vi kun dvd-fimer. Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 22. februar 2003 #42 Del Skrevet 22. februar 2003 Vi har en videospiller, og PS2 med som vi ser DVD på. Ellers så har vi hver vår datamaskin med DVD spiller på, og han har en laptop... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. februar 2003 #43 Del Skrevet 22. februar 2003 Milla....det er uhøflig å spørre på denne måten uten å svare selv. Beklager, selv har jeg begge deler. Kjøper kun DVD-filmer nå. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 22. februar 2003 #44 Del Skrevet 22. februar 2003 Joda, begge deler her også. VHS'en brukes til alle barnefilmene vi har fra før, samt til opptak, og DVD'n til alt av nyheter.... Huffamei! Det vil nok si at vi bruker for mye tid forran TV'n :-? ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 23. februar 2003 #45 Del Skrevet 23. februar 2003 DVD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 23. februar 2003 #46 Del Skrevet 23. februar 2003 Begge delar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellen26 Skrevet 23. februar 2003 #47 Del Skrevet 23. februar 2003 Begge deler ganger to (eller tre). Jeg har mistet oversikten. Samboer har installert Tv/video/dvd/x-box/gamecube/playstation...you name it....i stua + tv/video i de to soverommenen vi har. Typisk amerikansk? ja! Ellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 23. februar 2003 #48 Del Skrevet 23. februar 2003 Begge deler ( to videospillere, i stue og på soverom, og en DVD i stua) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 23. februar 2003 #49 Del Skrevet 23. februar 2003 Bare DVD -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 23. februar 2003 #50 Del Skrevet 23. februar 2003 Vi har også begge deler. VHS'en begynner å bli dårlig, og jeg kommer til å kjøpe en ny - har massevis av filmer som jeg må ha mulighet til å se :blunke: Men når kjøper jeg nye filmer nå er det kun DVD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litago unplugged Skrevet 24. februar 2003 #51 Del Skrevet 24. februar 2003 Yupp! Begge deler. Både i USA og Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå