Gå til innhold

DVD og VHS


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Har lyst til å gjøre en kjapp undersøkelse.

Hvem her har DVD spiller og hvem har VHS og hvem har begge deler?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har VHS ved tv'en, og DVD på datan. vil vi se en DVD film spiller vi den på datamaskinen men vi overfører bildet til tv'en som naturligvis har mye større skjerm og koseligere sitteplasser enn datamaskinen :)

kjøper vi nye filmer må de være DVD. VHS bruker vi bare til å ta opp programmer på tv eller en sjelden gang leier en VHSfilm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Vi har TV og video i stuen, 14" m/integrert video på soverommet og DVD integrert i PC. Vi ser generelt lite video, og jeg har med skam å melde enda ikke testet DVD spilleren i PCn. Har ikke noe særlig tro på å sitte på kontoret og se film. (Tulle rundt på KG, "på arbeidsrommet", derimot - det gir mening) :wink:

Burde vi kjøpe DVD spiller? Hva er fordelene (i forhold til VHS)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begge deler, men bruker for det meste DVD'en........Tror VHS'en forvinner om ikke så veldig lenge jeg, så populær som DVD er blitt nå. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler. DVD på pc`n og VHS as usual. Men videospillern streiker snart og jeg tror slaget er tapt i det hele tatt som følge av DVD`ns inntog :) Takk og lov :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Min materialistiske samboer har nok klart å skaffe seg ALT.

Vi har DVD (PS2), VHS og PC koblet til TV-en via en forsterker sammen med ørten høytalere og stereoanlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begge deler, kjøpte nettopp DVD fordi CD-spilleren gikk heden... men jeg er litt usikker hva som skjer den dagen VHS'en ryker, tro hvor lenge vi får reparert den/kjøpt ny? Vi har en drøss med Disney tegnefilmer - og vil gjerne ha anledning til å kunne spille dem for barnebarna... :ler:

Foreløpig er jo det også eneste mulighet for opptak (som ikke koster skjorta......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...