Gå til innhold

DVD og VHS

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har DVD, VHS, egen pc koblet til tv'n (laster ned div serier som ikke er mulig å få tak i på andre måter på divx) samt laserdisk. Foreløpig har vi bare vanlig tv, men forholdene i stua er perfekt for en snerten liten prosjektør og stoooort lerret. Når vi skal ha skikkelig lyd bruker vi selvølgelig stereoanlegget. Det er stort og med god lyd, men dessverre ikke suround. Men så er det bare på lån også da...så når vi kjøper vårt eget i løpet av våren blir det skikkelig hjemmekino :)

PS: Milla....det er uhøflig å spørre på denne måten uten å svare selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har DVD(playstation 2) og VHS, i tillegg har vi DVD i dataen, men den brukes kun til spill av ungene.

Jeg kommer nok aldri til å kvitte meg med VHS spilleren, fordi jeg har 36 Disney Klassikere på engelsk i tillegg til mange andre filmer. :D

Men alt vi kjøper fremover nå er på DVD, så her i huset kommer det til å være et "must" å ha begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll:

MIN materalistiske samboer har DVD, PS2 + at jeg har en DVDspiller i laptopen og han har det.

VHS er det litt verre med. Vi har en litentv på soverrommet med til videoer:) DEt holder egentlig, men den fancysnansye samboeren insisterer på at vi MÅ ha en til hjemmekinoanlegget vårt... SØLVfarget slik at det står i stil med resten(høytalere, dvd, og tv. Forsterker og ps2 er sort...)... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begge deler. Har en del filmer til ungene på VHS og masse innspillingskassetter med "must have" stoff så kommer til å beholde VHS spilleren lenge ennå. DVD spilleren brukes mest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:roll:  

MIN materalistiske samboer har DVD, PS2 + at jeg har en DVDspiller i laptopen og han har det.

VHS er det litt verre med. Vi har en litentv på soverrommet med til videoer:) DEt holder egentlig, men den fancysnansye samboeren insisterer på at vi MÅ ha en til hjemmekinoanlegget vårt... SØLVfarget slik at det står i stil med resten(høytalere, dvd, og tv. Forsterker og ps2 er sort...)...  :ler:

Kan våre samboere være tvillinger?

Eller, Gud forby, samme person?

:evil: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har begge deler. Men siden vi nylig fikk nytt stilig TV-bord i glass og stål så er det kun DVD-spilleren (sølvfarget) som får stå i stua. Videospilleren har vi derfor på soverommet. Bruker den ytterst sjelden allikevel - og som regel kun til å ta opp fra TV - og det kan vi jo gjøre på soverommet i steden. :)

Nå kjøper vi kun DVDer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Dvd til tv og pc.

Har en gammel VHS-spiller..liksom ikke blitt kvitt den...hmm

Ja, de som har PS2 har faktisk også Dvdspiller! :)

( har PS2 og PS1 ) hehe, hmm...og pc...uh...jaa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også begge deler. Hvordan skla jeg vel få sett alle VHS filmene mine hvis jeg kvittet meg med den spilleren?? :o

Kommer sikkert til å kjøpe ny VHS også, om den vi har nå slutter på mystisk vis å virke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg
Har Dvd til tv og pc.

Har en gammel VHS-spiller..liksom ikke blitt kvitt den...hmm

Ja, de som har PS2 har faktisk også Dvdspiller! :)

( har PS2 og PS1 ) hehe, hmm...og pc...uh...jaa...

joda, pus, vi har VHS også. Ligget bakom pipen hos min bestemor i to år, den. :)

Har DVD i bilen og, glem ikke det!

WildThing

"for mye er akkurat passe"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...