Gå til innhold

det sviiiiir!:(

Fremhevede innlegg

Skrevet

etter samleie og/eller 10min etter vi holder på, begynner jeg å svi i vagiaen :overrasket: ... noen andre som gjør d? er det naturlig? :sjenert: det kjedde meg aldri før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha en soppinfeksjon, du har også ha irriterte skjedevegger.

Hvis dere bruker kondom kan det være latex du reagerer på.

Jeg ville tatt en sjekk hos gynekologen hvis dette skjer hver eneste gang etter samleie og det plutselig har oppstått.

Også håper jeg du ignorerer innlegget fra "trøndernazien" over her :-)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Enig med Antoinette over her, ta deg en tur til legen så er du sikker. Hvis du har sopp er det viktig at kjæresten din også tar behandling, slik at dere ikke sender det fram og tilbake!

Skrevet (endret)

Bruker du p-ring?

Endret av TsS
Skrevet (endret)

jeg bruker ikke kondom... mulig jeg har sopp da... siden jeg har det av og på hele tiden :overrasket: men hvordan kan du vite om en gutt har sopp?? hvordan ser det ut osv?

Endret av maitl
Skrevet

Det var slik hos meg en stund, men jeg tror det var pga at jeg var for tørr.

Skrevet
jeg bruker ikke kondom... mulig jeg har sopp da... siden jeg har det av og på hele tiden :overrasket: men hvordan kan du vite om en gutt har sopp?? hvordan ser det ut osv?

Gutter får ofte rødt og kløende penishode, de må smøre med Canesten. Hvis kun du tar Canestenkur og blir kvitt soppen mens han ikke smører seg så vil han smitte deg på nytt og på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...