Gå til innhold

Spa opphold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenkte at nå som typen skal bort i mai på jobb tur, tenkte jeg at jeg skulle unne meg ett spa opphold... Noen steder å anbefale for meg som har tenkt til å reise alene? Tenkte en eller to overnattinger.. Jeg bor i Asker, men kan godt reise ett stykke, utlandet også. Helst billig...

Noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holmsbu Bad i Buskerud er jo fint. Ligger ved vannet og alt.

Hotell Arena i Lillestrøm har Spa også.

De jeg kom på nå. :)

Gjest Fjellsippa
Skrevet (endret)

Nå har jeg aldri vært på noe spa opphold, men jeg har veldig lyst. Da frister området rundt Tallin. Estland er kjent for sine mange spahotell.

Prøv denne linken. Kanskje du finner noe. Du kan ta båten fra Stocholm til Tallin, eller fly. Norwegian har billige flybilletter fra Oslo til Tallin.

http://www.vegaresor.se/show.php?object=ta...swe&instance=61

http://ip.norwegian.no/ip/FareCalendarExec...wSearchBar=True

Endret av Fjellsippa
Skrevet (endret)
Holmsbu Bad i Buskerud er jo fint. Ligger ved vannet og alt.

Hotell Arena i Lillestrøm har Spa også.

De jeg kom på nå.  :)

Jeg har også hørt mye skryt om dette stedet: Holmsbu Bad i Buskerud...

Endret av gizmoo
Skrevet

Holmsbu har jeg også hørt mye bra om. Men det koster svin! Du kommer deg til Tallin for samme prisen, vil jeg tro. Jeg har brukt spatravel tidligere, og er fornøyd. Der får du kjøpt full pakke, og det kan fort lønne seg.

Skrevet

Å, det hørtes deilig ut å reise alene på spa!

Skrevet

Jeg har funnet ett sted i Oslo som har sjokoladebehandling, så jeg vurderer å dra dit og ta en hel dag i Oslo. Ellers så er Holmsbu Bad ett fabelaktig sted. Og det er faktisk ikke så dyrt heller. Dyrt nok men ikke mer enn jeg hadde trodd :)

Skrevet (endret)

Å, synes det høres kjempedeilig ut!

Bare ta hensyn til seg selv, gå på spa, spise frokost når man vil og hvor lenge man vil...

Quality Spa Selma Lagerlöf (Sverige) skal være et veldig bra anlegg (beste i Norden?).

Kan ellers anbefale Dr. Holms på Geilo.

Endret av lillesky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...