Gå til innhold

Leie feriehus/leilighet i syden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med dette? Vi er en gjeng på 8-10 stykker som skal reise sammen til sommeren og nå lurer vi på om vi skal leie ett hus eller en leilighet i stedet for chartertur. Tror det kan bli billigere og vel så artig.(hvis det er god nok plass og mange nok bad :ler: ) Hvis noen har noen gode reisemål og leiligheter og anbefale blir jeg veldig glad for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi anbefaler Dalmatiakysten i Kroatia da vi har funnet vårt ferieparadis der.

Der er det ypperlig for familer og andre som søker rolige omgivelser ved kysten med masse idyll og sjarme. Adriaterhavet har nydelig krystallklart vann.

Mange steder er uten det helt store turisttrykket. Hvis en leier feriebolig (noen finner du på Kvinneguidens linker

\Reiseliv\Utleie feriebolig), så bor en gjerne i sjarmerende omgivelser med mye lokalbefolkning i nærmiljøet.

Alle tettsteder og byer har koselig kaipromenader med restauranter og butikker. Ofte har tettstedene store marinaer med mange beundringsverdige båter å studere. Her kan en leie båt. Mange marinaer har også fasiliteter som swimming pool, spa, tennis baner etc.

Dalmatiakysten har mange spennende byer som står på UNESCOs liste over verdensarven. Alle steder og byer har gjerne en gammel bydel med trange smug og labyrinter. Her finnes gjerne de mest spennende butikkene og kafeene.

Dalmatia har flere nasjonalparker, bl.a. Krka hvor en kan svømme under fossene.

Innlegget er redigert. Ta gjerne kontakt her for annonsemuligheter.

Trille (mod)

Endret av Trille
Gjest Marillia
Skrevet
www.villacenter.no

www.sydensommer.com

www.novasol.no

www.in-italia.dk

www.euroferie.no

www.houseandholiday.com

www.finn.no/eiendom

Anbefaler å kjøpe siste utgaven av Dine Penger

Det er ikke mindre enn 14 sider med gode tips og råd: Jeg tror jeg skal spare på dette bladet til planlegging av ferien 2008 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...