Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 (endret) Ser ut som noen amerikanske soldater ikke er klar over at krigen er mot Irak og ikke britene, Tross alt så slutten den siste krigen mot Britene i 1812 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/02/06/491173.html men jeg spør er de virkelig så dumme at de ikke ser forskjellen mellom Britiske styrker og iraksike opprørere og nå er det bare og vente til Sancho Panza forsvarer dem Endret 6. februar 2007 av Keiser James
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 (endret) Jeg ler ikke det er tragisk. Det viser bare at amerikanske soldater ikke er så perfekte som visse personer tror. men jeg ler aldri av det. Hvor har du det fra ? Endret 6. februar 2007 av Keiser James
talin Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Det der er faen ikke noe å le av. ← Hva forventer du at personer som har fått utdelt t-skje prisen. Slike personer har ikke fått med seg at blue on blue skjer i alle kriger.
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 (endret) Hva forventer du at personer som har fått utdelt t-skje prisen. Slike personer har ikke fått med seg at blue on blue skjer i alle kriger. ← ja men er det ikke merkelig at de aller fleste blue on blue er det amerikanske styrker som står bak. Sancho Panza ? og de t-skje prisene du kommer med er bare beviser på at du ikke har noe og argumentere med. å foresten hvor ler jeg Endret 6. februar 2007 av Keiser James
skrue Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 men jeg spør er de virkelig så dumme at de ikke ser forskjellen mellom Britiske styrker og iraksike opprørere Dette skjedde i 2003. Da var det den regulære irakiske arméen man kjempet mot. Ikke opprørere. De første hadde en helt annen type våpen og utstyr enn det som brukes idag. Slik kan lett forveksles. Dette har skjedd i alle kriger og vil skje igjen.
ATV Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 skulle like og se mange her inne i et fly, lavt over bakken i nesten 1000kmt, og dritnervøs for og bli skutt ned. kansje en grunn til at vi hører så mye om det når usa gjør det er at de har mange kameraer når de kriger, og de blir omtalt i europa. er ikke ofte jeg forsvarer det patetiske folket der borte, men slik kan skje og skjer i alle kriger.
Christiane Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Det der skjer i de aller fleste kriger, og er ikke et sær-amerikansk fenomen.
talin Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 Det der skjer i de aller fleste kriger, og er ikke et sær-amerikansk fenomen. ← Noe som en hver person, kanskje utenom personer som har vunnet teskje prisen, forstår.
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 Noe som en hver person, kanskje utenom personer som har vunnet teskje prisen, forstår. ← merkelig jeg har aldri sakt det bare er et amerikansk fenomaen., Men dette forstår vel ikke Sancho Panza. Men medlemer av Venner av amerika forstår jo ikke dette
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2007 #11 Skrevet 6. februar 2007 og en ting til Sancho Panza\Talin kan du kutte ut det der t-skje prisen. Det er et lavmål og drive på slikt.
Bønna Skrevet 7. februar 2007 #12 Skrevet 7. februar 2007 og nå er det bare og vente til Sancho Panza forsvarer dem ← Jeg tror ikke Don Quijotes våpendrager har evnenen til å bortforklare at egenild fortsatt er et militært problem i 2007. Neppe noen andre heller. Dessuten er jeg av den oppfatning at det finnes bedre vinklinger, enn de rent militærtekniske, for å angripe liberalismen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå