Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har en leilighet i Oslo som jeg ønsker å få solgt. Den er helt tom, og jeg tenkte å innrede og møblere den selv. Finnes detingen byråer som kan leie ut møbler til meg for et par tusen kroner. Synes 12-14000 for en treroms leilighet høres mye ut. Jeg kunne gjort mye av jobben selv.

Leieligheten befinner seg i oslo. Har dere noen forlsag? Jeg har tittet på KLAR TIL VISNING OG NEXTHOME. Men de er dyre synes jeg.

Kan man ikke bare leie møbler fra noen byråer i en billigere prisklasse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner du noen som er villige til å låne deg noen stilige møbler da? Et vennepar som har litt å avse? Enten for en billig penge, eller mot at du gjør dem en tjeneste en annen gang?

Hvis det bare er for en visningsformål og du er innstilt på å bære og styre litt, er det jo et bra alternativ. Møblene skal jo bare være rekvisitter, det er jo ingen som skal bruke dem, egentlig.

Det er ikke mye møbler som trengs, et kjøkkenbord med stoler, en to-seter sofa og sofabord, litt blomstervaser/håndklær til badet, potteplanter?

Skrevet

Jeg har innredet en leilighet for salg, og tro meg.... det koster. Seng sofa og stuebord/spisestue/kjøkkenbord er jo minimum av det du skal ha, og jeg syntes vel ikke 12.000,- er mye forlang for alt det.. I tillegg kommer jo alt stæsjet. Nå skal jo du ikke ha så mye, men litt koster også. Alternativt er å kjøpe det brukt på Finn samt låne. Kjøp en Klippan sofa fra Ikea brukt, den får du billig på nett, og jeg ser at den er mye brukt av diverse byråer som innreder. I tillegg er den lett.... Så låner du resten, eller kjøper billig brukt. Og tar deg noen turer på IKEA. Jeg så en hel spisestue som var kjempefin til visning for 800 på Finn for noen uker siden. Men for å være ærlig; LEI ET BYRÅ ... Tid koster også penger, og bærer firmaet det inn og innreder for deg, samt tar det med seg når du er ferdig, hadde jeg ikke nølt et sekund....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...