Midna Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Jeg er 173 cm og veier 51 kg, noe som ikke akkurat er så mye. Jeg har aldri hatt spiseforsyrrelser, men har en kropp som ikke legger på seg "samme hva jeg spiser". Derfor ser jeg ikke på meg selv som sykelig tynn. Men jeg kunne selvfølgelig godt tenke å legge på meg noen kilo og få litt mer former. De siste månedene har jeg begynt å trene et par dager i uka i tillegg til at jeg har begynt å spise mer sunt. Men hvordan skal jeg trene best og hvordan bør jeg spise for å kunne gå opp i vekt samtidig som jeg har et sunt kosthold? Syntes det er veldig vanskelig å finne stoff om dette, da det som regel bare er artikkler om hvordan man skal gå ned i vekt, så håper det er noen her med gode råd og tips.
Rosa Mirabella Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Heisann Styrketrening gir økt muskelmasse, noe som gjør at vekten vil øke Når det gjelder sunn mat du kan legge på deg av, vil jeg anbefale mye grovt brød, grov pasta, naturris, poteter, nøtter, peanøttsmør, avokado, laks, ost, rømme og ellers fete meieriprodukter. Det er ulike meninger om animalsk fett er sunt eller ikke, men jeg har kastet meg på ideen om at fett fra meieriprodukter er sunt. Dette er noe du bør ta standpunkt til selv Lykke til
CoolDuckie Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Syntes det er veldig vanskelig å finne stoff om dette, da det som regel bare er artikkler om hvordan man skal gå ned i vekt, så håper det er noen her med gode råd og tips. ← Dette finner du svært mye informasjon om dersom du søker på "bulking". Jeg vil anbefale deg http://www.johstonefitness.com - registrer deg på forumet, eller http://www.bodybuilding.com, på selve nettstedet, ikke butikken. De har et godt forum også. Der vil du finne alt du trenger å vite. Du er i en meget hyggelig situasjon, du vil kunne bygge muskler og spise av hjertens lyst samtidig . CoolDuckie
Midna Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2007 Tusen Takk for svar, begge to! Har sjekket ut sidene, og syntes de virket interessante. Jeg har merket at jeg har gått opp 1-2 kg litt etter at jeg begynte å trene, så håper dette kan fortsette. Trener ikke på treningssenter nå, så kunne godt tenke meg å kjøpe noen håndvekter så jeg fikk litt mer motstand.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå