Eos Skrevet 6. februar 2007 #1 Del Skrevet 6. februar 2007 Klipper over den røde sløyfen i den nye dagboken. Jeg er 22 år, og bor i Bergen. Jeg har termin den 7.juli.07 Var på UL i går, og alt sto bra til med det spireliten, som jeg forøvrig ikke vet kjønnet til. Del av spenndingen den dagen jeg skal føde. Jeg har PCOS, og jeg ble gravid på første pergokur. Svangerskapet hittil har gått fint, men jeg fikk konstantert bekkenløsing i uke 13, og går til fysioterapaut for behandling. Og ja.. Der gikk jeg tom for ideer om hva jeg skulle skrive.. (Hjerneteppe). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 6. februar 2007 #2 Del Skrevet 6. februar 2007 , og gratulerer med en liten en på vei! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eos Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 8. februar 2007 Takk skal du ha, Kipa! I dag har jeg vært hos fysioterapauten, varmebehandling og slikt.. Stiv og støl trasket jeg til bussen for å dra hjem. Og på bussen får jeg tlf fra en radiokanal.. Søte mannen har sendt inn en mail til en konkurranse om en leiebil. Jeg hadde et mindre heldig ettermiddag for to uker siden, og fikk bilen kondemnert etter møte med en lyktestolpe. Så.. nå får jeg en leiebil en uke fra mandag av. Noe som skal nyttes grovt til å kjøre rundt for å se etter ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. februar 2007 #4 Del Skrevet 9. februar 2007 Grattis med spire i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. februar 2007 #5 Del Skrevet 10. februar 2007 Grattis med spire og dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eos Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Takk skal dere ha. Er i grunn ikke så mye som har skjedd i det siste. Jeg er stadig sykemeldt. Var hos jordmor for første gang for en uke siden, og der går jeg ikke igjen. Hun hang seg opp i ting som ikke har noe med svangerskap å gjøre. Hvorfor er jeg ikke medlem i statskirken og slike ting. Og da jeg nevnte at jeg har lyst å føde mest mulig naturlig, svarer hun "Ja, vi får nå se på det. Du kommer til å be om epidural.." Ha nå litt mer tiltro til meg da? Eller er jeg bare et håpløst tilfelle som ikke er medlem av statskirken? :icon_razz: Ellers går livet sin vante gang.. Skal ha en heldagsprøve i morgen, og skal begrave meg ned i bøkene, mens jeg har veldig lyst på sjokoladeis med sjokoladebiter i. Som samboer har fått beskjed om å kjøpe med seg hjem fra jobb. Ohh.. Vi har halveis fått ny bil! Vi får den, vist vi er heldig, om 3 måneder, og om vi er uheldig, så blir det taxi til føden. Vet ikke helt hvem jeg skal syns mest synd i jeg... Taxisjåføren eller meg.. :icon_razz: Endret 8. mars 2007 av Eos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå