Gå til innhold

Indianlady "bestemor dagbok"


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny

Hei :D

Jeg sitter her og tenker og føler meg gammel nå skal jeg snart bli bestemor.Det føles så rart og nytt å tenke på at jeg har vanskligheter med å beskrive det. :D Jeg tenker mye på min datter som skal ha den lille,og håper at alt går bra med dem.

Sitter i gyngestolen og strikker små barns tøy så det suser etter,den skal jeg skjemme bort etter grenser som en bestemor gjør. :ler:

Jeg skal gi henne alt når ungen kommer klær og barnevogn.Hun får det ikke før fordi jeg er litt overtroisk light.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest indiangranny

Hei Igjen

Siden sist har jeg sett ungen på UL-bilde og kjent den sparke.Jeg tror det blir en flott fotballspiller og han gjør store fra sprk allerede så moren hopper i sofaen. :)

Jeg er glad for at alt er bra med mor og barn,hun har vært mye kvalm og har hatt mensliknende smerter.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei på deg :D

Tenker det skal bli hyggelig å bli bestemor :)

Koselig av deg å strikke til babyen : )

Er det lenge igjen til den lille melder sin ankomst ?

Ha en hyggelig kveld / natt da :D

Klemmer fra Diva : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hun skal nedkomme i begynelsen av Juli,så det er en stund til.Takk for hilsen Diva,min datter har vært mye syk under graviditen men typen er flink til å hjelpe henne.

Det er godt at du blir her hos oss på Kg glad du ikke stakk.

Bestemor blir noe nytt for meg ,har unegen når den er søt og blid og leverer den tilbake når den griner. :ler::ler::ler:

Jeg er ferdig med en dress allerede men hun fpr ikke noe før ungen er i denne verden.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, så koselig at du også har fått dagbok...

Du kommer til å bli en super bestemor... :D Juli? Jammen det går fort det...

Så glad dattera di kommer til å bli over alt du har laget da.. Det er så koselig med hjemmestrikka ting at.... :Nikke:

Ha en fin helg videre da...

Klem fra Skusla.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...