Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2007 #21 Skrevet 14. februar 2007 Altså; jeg tilfredsstiller partneren min hver gang han måtte ønske å bli tilfredsstilt, men jeg vil ikke si at kroppen min står til hans disposisjon selvom. Jeg kan si nei, liksom. Ikke det at dèt skjer. ← Flott at dere stiller opp for deres kjære jenter når han måtte ønske å bli tilfredsstilt. Men det er nok en forskjell her allikevel på dere og Bettan*, for mens dere liker å si at dere alltid stiller opp for kjæresten, vel å merke når dere har lyst til det, så har faktisk Bettan* gitt fra seg retten til å bestemme dette selv hun. Hun stiller opp uansett, fordi hun har valgt å la det være opp til kjæresten når han skal ha sex med henne, eller når han vil tømme seg i henne. Hun har altså gått så langt som å ha valgt bort å kunne si nei, og da kan man med hånden på hjertet si at man virkelig ønsker å tilfredstille typen.
FantasDick Skrevet 14. februar 2007 #22 Skrevet 14. februar 2007 Er det noen form for konkurranse på gang, eller? Jeez.
Gjest Don Giovanni Skrevet 14. februar 2007 #23 Skrevet 14. februar 2007 Er det noen form for konkurranse på gang, eller? Jeez. ← Begynner du nå igjen ?
Daiquiry Skrevet 14. februar 2007 #24 Skrevet 14. februar 2007 Som jeg har skrevet før, folk er forkjellig og det må man bare respektere. Jeg kunne aldri levd sånn som Bettan, men synes det er topp at hun og kjæresten har funnet noe som fungerer for dem. Kos dere...
FantasDick Skrevet 15. februar 2007 #25 Skrevet 15. februar 2007 Begynner du nå igjen ? ← Hva, eksakt, mener du? Herre.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2007 #26 Skrevet 16. februar 2007 Flott at dere stiller opp for deres kjære jenter når han måtte ønske å bli tilfredsstilt. Men det er nok en forskjell her allikevel på dere og Bettan*, for mens dere liker å si at dere alltid stiller opp for kjæresten, vel å merke når dere har lyst til det, så har faktisk Bettan* gitt fra seg retten til å bestemme dette selv hun. Hun stiller opp uansett, fordi hun har valgt å la det være opp til kjæresten når han skal ha sex med henne, eller når han vil tømme seg i henne. Hun har altså gått så langt som å ha valgt bort å kunne si nei, og da kan man med hånden på hjertet si at man virkelig ønsker å tilfredstille typen. ← Dette var egentlig ganske så på kornet, iverfall slik jeg har fått inntrykk av Bettan*. Eller mulig det kun er mine egne trekk jeg tror jeg kjenner igjen i henne? Uansett, det blir ikke noe av så lenge mannen i huset er svært “mild”. Kos dere, om det nå så er chili, vanilje, eller en mix som er tingen for deg
Gjest Gjest_Mann 36_* Skrevet 16. februar 2007 #27 Skrevet 16. februar 2007 Dette var egentlig ganske så på kornet, iverfall slik jeg har fått inntrykk av Bettan*. Eller mulig det kun er mine egne trekk jeg tror jeg kjenner igjen i henne? Uansett, det blir ikke noe av så lenge mannen i huset er svært “mild”. Kos dere, om det nå så er chili, vanilje, eller en mix som er tingen for deg ← Virker som om det er mange jenter som egentlig går med en liten sub spire i magen her, men at mange ikke får levd dette ut fordi som en over her skriver at "mannen i huset er svært "mild"" Er det slik jenter at dere egentlig ønsker å bli dominert mer, at mannen skal være mer bestemt og styre over dere seksuelt? I så fall, hva gjør dere for å opplyse kjæreste/samboer/ektemann om dette?
Gjest hun med den milde mannen :) Skrevet 16. februar 2007 #28 Skrevet 16. februar 2007 Virker som om det er mange jenter som egentlig går med en liten sub spire i magen her, men at mange ikke får levd dette ut fordi som en over her skriver at "mannen i huset er svært "mild"" Er det slik jenter at dere egentlig ønsker å bli dominert mer, at mannen skal være mer bestemt og styre over dere seksuelt? I så fall, hva gjør dere for å opplyse kjæreste/samboer/ektemann om dette? ← Jeg har stavet, med svært store bokstaver Han er bare ikke typen til det, iverfall ikke i den grad som jeg selv er. Men det virker som om han begynner å endre seg litt nå i det siste. Mulig han har fått mer selvtillit, eller at han begynner å faktisk tro at jeg mener det jeg har sagt og hintet om i et par år nå, eller at han til en viss grad har endret tenningsmønster. Jeg nyter det iverfall til fulle, og håper at det ikke bare er et forbigående fenomen (Og jeg snakker kun for meg selv, ikke for alle av hunkjønn )
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 16. februar 2007 #29 Skrevet 16. februar 2007 (Og jeg snakker kun for meg selv, ikke for alle av hunkjønn ) ← Det er et godt poeng! Selvfølgelig finnes det damer som tenner på sub/underkastelse på samme måte som det finnes damer med alle mulig andre preferanser. Min mann er "mild", og det er jeg veldig glad for!
FantasDick Skrevet 16. februar 2007 #30 Skrevet 16. februar 2007 Virker som om det er mange jenter som egentlig går med en liten sub spire i magen her, men at mange ikke får levd dette ut fordi som en over her skriver at "mannen i huset er svært "mild"" Er det slik jenter at dere egentlig ønsker å bli dominert mer, at mannen skal være mer bestemt og styre over dere seksuelt? I så fall, hva gjør dere for å opplyse kjæreste/samboer/ektemann om dette? ← Jeg har, men min mann er veldig mild av seg.. Jeg elsker å bli dominert, og ønsker at mannen skal ta styringen og fortelle meg hva jeg skal gjøre oftere, men.. Min mann er veldig snill og forsiktig, nesten jomfru, har kun hatt slow sex og lurer hele tiden på om det er vondt. Litt vanskelig å få han til endre seg sånn over natten, men jeg prøver. Han skjønner ikke helt hvorfor jeg har lyst at han skal dominere, da han mener han er ekkel og slem hvis han gjør det. Men han er blitt meget bedre, og jeg koser meg. Men vi er ikke "der" enda..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå