Gå til innhold

Når sæden renner ut

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har oppdaget at jeg noen ganger blir veldig opphisset (selv om jeg allerede har hatt orgasme) etter at han har trukket seg ut og sæden begynner å renne ut. Oftest ligger jeg på ryggen når det skjer, men enkelte ganger liker jeg å stå oppreist å kjenne når det drypper ut. I går kveld sto jeg lenge på badet og koste meg med følelsen, mens han rant nedover lårene mine. Selv var han allerede i gang med skjønnhetssøvnen sin. :ler:

Andre ganger opplever jeg sæd bare som noe besværlig klin som jeg tørker vekk så fort jeg kan.

Mulig at jeg er litt snål, og det bare er jeg som har det sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mulig at jeg er litt snål, og det bare er jeg som har det sånn.

Neiiiiii, jeg også har det sånn. Elsker å kjenne at sæden hans renner nedover lårene mine :sjarmor: Og noe av det beste er jo å vite at han ligger meget fornøyd i sengen etter å ha fått tømt seg i fitta mi...

Andre ganger opplever jeg sæd bare som noe besværlig klin som jeg tørker vekk så fort jeg kan.

Vel, det problemet har jeg aldri.... her er det nemlig en regel som sier at sæden hans ikke skal gå til spille, så det blir aldri tørket vekk på den måten. Sæden hans skal tømmes i ett av mine 3 hull, så selv om han sitter å koser med seg selv, så skal ikke sæden gå til spille. Da roper han må meg så jeg kommer slik at han får tømt seg i munnen min....

Skrevet
Neiiiiii, jeg også har det sånn. Elsker å kjenne at sæden hans renner nedover lårene mine  :sjarmor: Og noe av det beste er jo å vite at han ligger meget fornøyd i sengen etter å ha fått tømt seg i fitta mi...

Vel, det problemet har jeg aldri.... her er det nemlig en regel som sier at sæden hans ikke skal gå til spille, så det blir aldri tørket vekk på den måten. Sæden hans skal tømmes i ett av mine 3 hull, så selv om han sitter å koser med seg selv, så skal ikke sæden gå til spille. Da roper han må meg så jeg kommer slik at han får tømt seg i munnen min....

Jeg måtte hadt en jente som deg, du skulle ha fått så mye deilig sex du aldri har kjent makan til. :klem:

Skrevet
Jeg måtte hadt en jente som deg, du skulle ha fått så mye deilig sex du aldri har kjent makan til. :klem:

Hehe, beklager, men jeg tilhører en annen.... og det er hans nytelse som er i fokus hos oss. Men det er klart at dersom jeg gjør mitt ytterste og tilfredstiller hans krav og behov, så blir det mye glede på meg også :sjarmor:

Skrevet
og det er hans nytelse som er i fokus hos oss.

Og du er andreprioritet?

Skrevet
  Da roper han må meg så jeg kommer slik at han får tømt seg i munnen min....

Lol.

Noen liker å være tømmestasjoner, gitt.

Skrevet
Og du er andreprioritet?

Kroppen min står til hans disposisjon, det betyr at min oppgave er å tilfredsstille han. Blir han fornøyd blir jeg også fornøyd.

Skrevet
Lol.

Noen liker å være tømmestasjoner, gitt.

Ja, om det er slik du vil beskrive det, så må du få lov til det. Selv ser jeg ikke noe negativt i at den kjæreste personen jeg har får gleden av å bruke kroppen min som han lyster.

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Ja, om det er slik du vil beskrive det, så må du få lov til det.  Selv ser jeg ikke noe negativt i at den kjæreste personen jeg har får gleden av å bruke kroppen min som han lyster.

Jeg regner med dere har det slik fordi DU har det best da? Slik jeg oppfatter slave/hersker-rollen (ref. sig-linja de) så er det jo egentlig slaven og hennes/hans nytelse som er i fokus? Men i spillet handler det om herskeren/innen. Ikke?

Skrevet
Kroppen min står til hans disposisjon, det betyr at min oppgave er å tilfredsstille han. Blir han fornøyd blir jeg også fornøyd.

Ola'la.... en kvinne med slike holdninger må jo være drømmen :sjarmor:;)

Skrevet
Ola'la.... en kvinne med slike holdninger må jo være drømmen  :sjarmor:  ;)

Så du er ikke interissert i å tilfredstille damen din? Men ønsker kun egen nytelse.

Skrevet

Sjalu damer ass... :Gjesp: Tipper du er vant til det, Bettan. Digger deg. :kyss:

Skrevet
Så du er ikke interissert i å tilfredstille damen din? Men ønsker kun egen nytelse.

:ler: hvorfor viste jeg at dette spørsmålet ville komme?

Jepp baby-E, jeg ønsker kun egen nytelse og driter fullstendig i kjæresten og hennes behov. Så klart jeg gjør det, hvorfor skal jeg bry meg om henne liksom? :ironi:

Fatter ikke hvordan dere jenter klarer å vri og vrenge på alt.....

Skrevet

:hoho:

...jaja - SLIK, hadde ikke jeg ville hatt det, men funker det for deg så ;)

Skrevet
:hoho:

...jaja - SLIK, hadde ikke jeg ville hatt det, men funker det for deg så ;)

Skjønner ikke helt hvorfor så mange er så negative i forhold til dette med å tilfredsstille partneren sin jeg. Det er da ganske så opplagt at med en fornøyd partner så blir man ganske så fornøyd selv også :sjarmor:

Glamourgirl :klem:

Skrevet
Skjønner ikke helt hvorfor så mange er så negative i forhold til dette med å tilfredsstille partneren sin jeg. Det er da ganske så opplagt at med en fornøyd partner så blir man ganske så fornøyd selv også  :sjarmor:

Glamourgirl  :klem:

Altså; jeg tilfredsstiller partneren min hver gang han måtte ønske å bli tilfredsstilt, men jeg vil ikke si at kroppen min står til hans disposisjon selvom. Jeg kan si nei, liksom. Ikke det at dèt skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...