brum Skrevet 19. februar 2003 #1 Skrevet 19. februar 2003 Hvor skal dere reise og når? Vi gifter oss i september men har tenkt å vente litt med reisen. Vi er begge veldig glad i stå på ski og såkalte alpereiser. Tenkte kanskje å reise sammen med forlovere og noen venner på en 14 dagers tur til alpene. Har vært der mange ganger og på forskjellige steder og det er en helt herlig form for ferie.
zeta5 Skrevet 19. februar 2003 #2 Skrevet 19. februar 2003 Hei ! Vi gifter oss 31.mai og reiser onsdagen etter til Koh Samui,Thailand hvor vi skal være i 12 dager, avslutter med tre dager i Bankok. Gleder meg veeeeldig Alpeferie er heller ikke å forakte :D
Pip Skrevet 19. februar 2003 #3 Skrevet 19. februar 2003 Hehe... Vi er nok litt rare, da... Men har snakket om en fottur i fjellheimen... :D Innover Hardangervidda eller noe. Hvis været innbyr til sånt. Hvis ikke blir det kanskje en 4-dagers til London eller noe... Vi ha'kke så fryktelig god råd vi da... (Studenter...)
Liz Skrevet 19. februar 2003 #4 Skrevet 19. februar 2003 Vi vurderer å reise til Fillipinene, en øy som heter Mindoro. 8 dager i Bungalow og 8 dager på en båt som reiser til ulike steder i Fillipinene. Det er veldig fine dykkemuligheter der, og vi er glad i å dykke, så det passer jo bra Håper virkelig det ordner seg - sol, palmer, strender, delfiner, drinker..... høres veldig deilig ut!
Vestlandstausa Skrevet 19. februar 2003 #5 Skrevet 19. februar 2003 Vi giftar oss 2.august. Den 6. reiser vi til Mauritius, blir der i 11 dagar. Det skal bli herlig.Bade, spele golf og ikkje minst nyte kvarandre. Sidan vi har ei datter på 1 1/2 får vi ikkje mykje tid til det ellers. Så dette gledar vi oss til. Med frukost og middag, i juniorsuite kostar det 40 000,-. Ikkje så ille det. Sjekk staden på www.bellemareplagehotel.com klem frå Vestlandstausa :D
brum Skrevet 19. februar 2003 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2003 Det ser helt herlig ut vestlandstussa. Tenk-.. sol, bade, golf og hverandre. Det blir sikkert helt herlig. *koz*
Badu Skrevet 19. februar 2003 #7 Skrevet 19. februar 2003 vi reiser til Azorene i 14 dager.. Rolig, vakkert og uten tusenvis av strandturister... ikke var det dyrt heller. Måtte vente 14 dager etter bryllupet, og det er jo litt synd da..
Arwen Skrevet 19. februar 2003 #8 Skrevet 19. februar 2003 Vi kommer til å dra til Hawaii på bryllupsreise. Kjæresten liker å surfe.
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2003 #9 Skrevet 19. februar 2003 Vi er nok litt rare vi også?!?!! Vi gifter oss 24.mai, og skulle egentlig reist 27.mai til marmaris i Tyrkia (fordi det var billig). Men så fant vi ut at Kypros-rally i år, skal være i juni.. Så nå reiser vi 13.juni i 14 dager for å se på wrc-rally som går 18-22 juni i kypros.. Gleder oss masse da dette er en sport som vi begge liker, og driver litt med.. Strand, bading, aiye napa og RALLY... 8)
Grooo Skrevet 19. februar 2003 #10 Skrevet 19. februar 2003 Siden vi skal på en ganske kostbar tur til Kina og Hong Kong i påskeferien (to og en halv uke) går mesteparten av pengene med da.. Men vi vil jo så gjerne på en skikkelig bryllupsreise også! Vi gifter oss 26. juli, og mandagen etter reiser vi en liten tur til Glasgow. Fem netter på hotell med frokost og fly tur/retur kom på rett over fire tusen tilsammen for oss begge. Det kan vi klare å leve med...
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2003 #11 Skrevet 20. februar 2003 ohhh for noen reiser dere skal på!! Vi var i København en uke (giftet oss for nesten 3 uker siden) Vi valgte å reise dit pga pris og at vi aldri har vært på storby-ferie før. Det var rett og slett helt herlig!!!!! Vi koset oss masse!!! Greit at det var kaldt, men så giftet vi jo oss på denne årstiden da.... Vi er ikke av de rikeste, så dette var en ideell feie for oss!! Reise og opphold kom på 7500,- for oss begge. Så kunne vi bare blåse resten av pengene på shopping ol. :D
Skorpion72 Skrevet 20. februar 2003 #12 Skrevet 20. februar 2003 Vi skal en uke til Provence, har funnet et lite og koselig hotell i nærheten av Nice. For fly, hotell og leiebil betaler vi 9100,-. Vi gleder oss masse!
Olse Skrevet 20. februar 2003 #13 Skrevet 20. februar 2003 Vi gifter oss 10 mai og setter oss på flyet til Dublin 13 mai. Blir borte en uke. Blir litt merkelig å feire 17.mai på irland! Vi kastet oss over billigbilletter som Braathens reklamerte for. Det har ikke gått noe dirkete fly til Dublin før Braathens setter opp det nå i fra 1.april. Som kampanjetilbud reklamerte de med veldig billige flybilletter i april og mai. Det passet oss veldig godt. De koster faktisk 3500 kr mindre pr. person enn de billigste andre flyselskaper. Det var nok reklame kanskje. Så vi skal ta fly, og ha leiebil rundt hele Irland. Har kun bestilt overnatting første natta. Siden det tar vi det som vi kommer. Gleder meg veldig.
Salamandra Skrevet 20. februar 2003 #14 Skrevet 20. februar 2003 Vis skal til Catalonia i Spania og bo på "slott" (parador) i 5 dager (suite) http://www.parador.es/ingles/85clicks/card.../cardpaning.htm Og så skal vi ha tre dager på et annet hotell, hvor vi skal reise og se på Formel 1 løpet i Barcelona den helgen. Her er det hotellet: http://www.suitours.com/suigaleria/Hotels/.../onabrava17.htm Vi skal bare være borte i en uke, siden vi ikke skal ha med barn. Så tar vi heller en uke eller to i Hellas til sommeren med barn.
havsulen Skrevet 20. februar 2003 #15 Skrevet 20. februar 2003 Vi gifter oss 23. august, og reiser mandagen etter til Parga i Hellas i en uke. Det er fantastisk å tenke på at vi ikke skal på jobb mandagen etter, men for lov til å fortsette å være i bryllupsstemning! Jeg gleder meg til å spise oliven og drikke ouzo med mannen min! Med fly og hotell kommer turen på ca 7000 kroner.
K. Skrevet 20. februar 2003 #16 Skrevet 20. februar 2003 Vi hadde veldig lyst til dra til Mauritius på bryllupsreise, men fikk vite at når det er sommer hos oss er det "vinter" der.. Ikke at det er veldig kaldt, men endel regn, og det har ikke vi lyst på. Vi skal til Grand Canaria i 14 dager rett etter bryllupet :D Sol og varme..mmm...gleder meg :D K.
Gjest Afrodite Skrevet 20. februar 2003 #17 Skrevet 20. februar 2003 Til gjesten som skal til Kypros. Hvor skal dere bo, og hvilket reiseselskap reiser dere med? Jeg bor her nede, og er litt nysgjerrig på det. (Dessuten er det PÅ Kypros, ikke I - det er en öy.. :blunke: tjihi) Det er så mange bryllupsreiser som höres sååå deilige ut - dere får det sikkert supert alle sammen - så lenge man er i "godt selskap" (og det er man vel p åen bryllupsreise), så blir det bra! :D vi tenker på å ta en måned i australia, new zeland- en kombinasjon av surfing, dykking, fjellvandring og klatring, natur, storby, luksus, og "backpacking". Men ingenting er bestilt enda - men regner med at det blir dyrt.. :-?
Nitha Skrevet 20. februar 2003 #18 Skrevet 20. februar 2003 Vi har bestilt ei uke i Roma og gleder oss veldig! Drar mandagsmorgenen etter bryllupet. Koster ca.13.000 for oss begge. Ingen av oss har vært der før, nettopp med tanke på bryllupsreisen... Ellers må jeg si at jeg fikk enda mer reiselyst da jeg så på www.cctravel.dk. Har alltid hatt lyst til å se Asia - og så billig da! Nitha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå