maitl Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 når jeg fingrer meg selv får jeg lett organsme... det kan ta allerede 5 min... hvorfor får jeg aldri orgamse under samleie? andre som har samme problem?
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 har hatt samme problemet, men med en annen partner så løste det seg. prøv å ikke fokusere så mye på det, det er sikkert ikke hans feil, så bare slapp av å nyt. prøv nye ting og ha d morsomt. en ny partner kan noen ganger føre med seg nye ting og noen ganger er det det som skal til. men har du den samme, gode og gamle så prøver dere nye ting sammen
CoolDuckie Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 når jeg fingrer meg selv får jeg lett organsme... det kan ta allerede 5 min... hvorfor får jeg aldri orgamse under samleie? andre som har samme problem? ← Du/ partneren fingrer deg under samleiet også da? Tror ikke så mange får orgasme uten stimulering av klitoris (eller til og med brystknoppene). CoolDuckie
maitl Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2007 jeg har hatt samme type i et halvt år.. vi har det utroli bra sammen å sexen er skam deilig.. før jeg traff han, likte jeg ikke sex i det hele tatt.. men nå elsker jeg det, å vil ha det hele tiden problemet er bare at jeg ikke får orgasme.. kan det være jeg ikke slapper av skikkeli eller at det ikke bli så mye klitorisrøring? er det en spessiell god stilling som gjør at klitorisen blir skikkelig berørt?
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 jeg har hatt samme type i et halvt år.. vi har det utroli bra sammen å sexen er skam deilig.. før jeg traff han, likte jeg ikke sex i det hele tatt.. men nå elsker jeg det, å vil ha det hele tiden problemet er bare at jeg ikke får orgasme.. kan det være jeg ikke slapper av skikkeli eller at det ikke bli så mye klitorisrøring? er det en spessiell god stilling som gjør at klitorisen blir skikkelig berørt? ← Tror nok du eller han må til med en hjelpende hånd eller noe annet her. Om du står på alle fire, men litt lent opp mot en vegg/over sofaryggen/over masse puter, slik at du er litt oppreist, kan han smyge en hånd forbi hofta di, og med en SMURT finger eller to finne ut hvordan du liker klitten massert best. En annen variant er at du ligger på rygg, kanskje igjen mot noen puter, slik at du både har litt utsikt, og lett kan komme til selv. Da kjenner du i alle fall selv når det er godt. Her kan han godt ha hendene under knehasene dine, slik at du lettere kommer til, og ser hva som skjer. Noen synes vel også at det er deilig å se på i tillegg til å kose med seg selv. Da har dere jo også mulighet til blikkontakt og klining, om det er noe begge liker. Gudd løkk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå