Gå til innhold

Middag i dag?

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Synes sånne tråder er underholdende, pluss at man kan bli litt inspirert - og det trenger i alle fall jeg!:)

Litt slunken lommebok om dagen så i dag blir det tomatsuppe fra toro, med masse pastaskruer oppi, pølsebiter, litt chili, masse grovkvernet pepper, revet ost på toppen og hjemmebakte rundstykker fra frysen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Karbonader fra fryseren var planen. Med ris eller pasta, avhengig av inspirasjonen. Og litt salat. Det hele skal ikke serveres før nærmere 8 da min samboer jobber sent (men begynte ikke før 12 da).

Egentig fikk jeg lyst på pannekaker også, men jeg føler ikke at pannekaker "passer" så sent på kvelden. Så det blir nok i morgen det.

Nå må jeg bare finne på noe jeg kan spise mellom nå og middag, for det kan bli lenge å vente. Innbiller meg at jeg må handle da, for det viste seg at begge trudde den andre kjøpte brød i dag. Så da er det tomt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg lurer enda på hva det blir til. Vi har rester fra både pinnekjøtt og spagetti- men jeg lurer på om vi skal kjøpe oss en pizza :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg lurer enda på hva det blir til. Vi har rester fra både pinnekjøtt og spagetti- men jeg lurer på om vi skal kjøpe oss en pizza :wink:

Åååh.. Kan ikke jeg få komme og spise opp restene av pinnekjøttet? *sukk* Det hørtes GODT ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh.. Kan ikke jeg få komme og spise opp restene av pinnekjøttet? *sukk* Det hørtes GODT ut!

Det var nydelig. Vi laget til 3 kilo og det er en del igjen, så bare kom å spis jordbær :wink:

P.s har bestillt pizza :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg kom hjem fra trening kl åtte hadde sambis laget pastarør m skinke, erter, egg/fløtesaus og parmesan.......uhmmmm

Spiste mer enn jeg har godt av! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært hos mine foreldre, og der disket mor opp med elgstek!! Nam, nam det gjorde godt i magen!!!

I morgen skal vi jobbe litt i huset vårt, derfor blir det en enkel gryterett til de flittige arbeiderne som vi er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

INDISK!! :Nikke:

Har fått dilla på det i det siste :ler: så i går lagde jeg en nyyydelig indisk lammekarri, Dal, Raita, ris og Nan -så i dag blir de rester (jeg gleder meg allerede!)

Det er bare så synd at det tar altfor lang tid å lage når man ikke har fri :(

I morgen blir det hjemmelaget lasanje som er ferdiglaget i fryseren -det er vel så enkelt som det kan få blitt :wink: -med en god salat til, og balsamico/olje-dressing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm..... er mat-lat i dag og kommer til å jobbe lenge, så det blir vel til at jeg ringer village tandoori og ber dem lage klar en chilli-kylling med nan til som jeg henter på vei hjem :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...