Quirky Skrevet 6. februar 2007 #21 Skrevet 6. februar 2007 Hadde spørsmålet vært omvendt Er det usunne ting du ikke spiser fordi det er usunt, så kunne jeg laget en lang liste ← Jeg også. Det er mye jeg gjerne skulle spist som er usunt. Heldigvis liker jeg mye sunn mat også, f.eks. liker jeg ordentlig fullkornsbrød og knekkebrød, ikke kneippbrød.
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2007 #22 Skrevet 6. februar 2007 Det var en del ting jeg ikke likte før, men som jeg prøver å venne meg til. Det gjelder f.eks paprika, tomat, brokkoli og fisk. Nå synes jeg ikke at det smaker vondt lenger, men ikke at det smaker spesielt godt heller. Jeg er i utgangspunktet veldig kresen, så jeg har i grunnen nødt til å prøve å spise ting jeg ikke liker, hvis ikke blir det jo bare usunne ting.
Hobgoblin Skrevet 7. februar 2007 #23 Skrevet 7. februar 2007 Jeg liker nesten alt, så den ene sunne tingen jeg ikke liker, lar jeg være med god samvittighet. Det er tran...
Gjest Ylva Virvla Skrevet 7. februar 2007 #24 Skrevet 7. februar 2007 Nei, men så liker jeg det meste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå