Gjest Don Giovanni Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Jeg elsker å leke. Et forspill kan være like spennende om det starter med putekrig som om det starter med god gammeldags slikkerier. Det jeg imidlertid synes ville vært spennende å hørt mer om, (fra dere kvinner), er hvordan dere liker aller best å leke: Og dette må jeg utdype: Jeg spør ikke etter seksuelle detaljer, ei heller etter disse tradisjonelle og klisjèaktige lekene som eks. slave/hersker osv. Det jeg lurer på, er hvordan dere liker best å implementere leken i den "daglige dont". (ikke daglige don't hehe). Man har jo ikke akkurat for mye tid, og jeg føler ofte at hvis man skal "sette av" tid til slike ting så blir det ofte både litt påtatt, samtidig som man kanskje ikke er like gira og opplagt når tiden kommer som man var når man planla det. Derfor har jeg en idè om dette med å implementere seksuelle leker i "hverdagen", innenfor lovlighetens- og bluferdighetens grenser Jeg spør både for å få noen nye idèer, men også for å høre morsomme og spennende fortellinger. Sånn at ingen kan beskylde meg for å ha en skjult agenda. Eksempler fra min egen verden har jeg babblet i vei om på andre tråder, og der var jeg alt for grafisk. Her prater jeg mer om noen gode idèer for muligheter til å leke, mer enn selve leken. Eller begge deler. Selv blir jeg av en eller annen merkverdig grunn alltid kåt av å være på flyplasser. I tog også forresten. Kanskje jeg har en reisefetish? Uten at jeg har gjort noe med det, så gode innfallsvinkler på akkurat det området blir bifallt av TS . Og ja, jeg prater om parforhold her, ikke reisemus En annen situasjon er jo på treningssenter med sin kjære? Hvor den ene er "instruktør" Det er egentlig et eksempel på det jeg er ute etter. I denne situasjonen får man trent, man får vært sammen sosialt, og man kan altså også ha en spennende sexlek (kinderegg-utgaven)
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 En annen situasjon er jo på treningssenter med sin kjære? Hvor den ene er "instruktør" Det er egentlig et eksempel på det jeg er ute etter. I denne situasjonen får man trent, man får vært sammen sosialt, og man kan altså også ha en spennende sexlek (kinderegg-utgaven) ← Trener sammen med dama jeg; er faktisk personlig trener, men må si det er veldig få apparater jeg kan stikke den inn i henne uten at resten av senteret ville reagert
Gjest glamourgirl Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Vet ikke om det er typen lek du leter etter, men jeg er generelt veldig glad i å leke. Alt fra brytekamper, lekeslåssing, spill, vaske huset konkurranser, putekrig, seksuelle gjetteleker/quiz og annet hvor premien er at vinneren får velge videre lek og utfoldelse.
Gjest Don Giovanni Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Vet ikke om det er typen lek du leter etter, men jeg er generelt veldig glad i å leke. Alt fra brytekamper, lekeslåssing, spill, vaske huset konkurranser, putekrig, seksuelle gjetteleker/quiz og annet hvor premien er at vinneren får velge videre lek og utfoldelse. ← Akkurat det var jeg ute etter ja. Det slo meg aldri at man kan lage spennende vaske-huset-konkurranser Spill? utdype? Og lekeslossing er alltid en vinner Premien for vinneren handler jo om fantasi så den er selvforklarende. Spennende respons, takk
Gjest glamourgirl Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Helt vanlige spill, Scrabble for eksempel, men der man lager dirty-words istedenfor...
Lilith Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Stripp-Geni er gøy. Om å gjøre å få et riktig svar i alle kategorier, og hver gang man svarer feil, må man fjerne et plagg. Vinneren får viljen sin Gøy!
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Spennende vaske-huset-konkurranser? Slenger meg på og vil ha litt flere detaljer her (for her trengs det motivasjon til vask )
Gjest glamourgirl Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Vel... Bestem på forhånd hva som skal vaskes, lag gjerne ei liste, fordel rommene, og den som vasker sitt rom fortest, men fortsatt grundig, får en "tjensete" av Taperen... Fortsett til huset er rent
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå