Gjest lazuli Skrevet 12. februar 2007 #21 Skrevet 12. februar 2007 Var det Sossen Krogh som sto ved siden av henne på slutten der? ← Hun var veldig lik iallefall
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2007 #22 Skrevet 12. februar 2007 http://atvs.vg.no/player/index.php?id=7479 men det ironsiske er at VINNEREN er svært tynn, ikke fet i det hele tatt! herregud!! hva insinuerer dette?... ← Du må sitte på andre bilder enn hva jeg gjør. Jeg klarer ikke å finne bilder som viser at hun er "svært tynn". Jeg synes faktisk det er ganske håpløst å vurdere kroppen hennes ut fra videoen, annet enn at man ikke kan se på overkroppen at hun skal være "fet".
Gjest Peachbud Skrevet 12. februar 2007 #23 Skrevet 12. februar 2007 (endret) Litt på siden, men: Jeg lurer på når vi skal få skjønnhetskonkurranser for jenter i vanlig størrelse. Jeg har bare sett konkurranser for tynne og tjukke. Endret 12. februar 2007 av Peachbud
Lurvina Skrevet 13. februar 2007 #24 Skrevet 13. februar 2007 Litt på siden, men: Jeg lurer på når vi skal få skjønnhetskonkurranser for jenter i vanlig størrelse. Jeg har bare sett konkurranser for tynne og tjukke. ← Ja, det har jeg også lurt på. Hvorfor ikke lage en konkurranse for oss andre som ikke kommer inn i kategoriene veldig tjukk og veldig tynn. En konkurranse for jenter som har vanlige sunne kropper, og har det bra med seg selv.
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2007 #25 Skrevet 13. februar 2007 Ja, det har jeg også lurt på. Hvorfor ikke lage en konkurranse for oss andre som ikke kommer inn i kategoriene veldig tjukk og veldig tynn. En konkurranse for jenter som har vanlige sunne kropper, og har det bra med seg selv. ← Jeg forstår hva du mener, men jeg må få si at det finnes både de som er tykke og tynne og likevel har det bra med seg selv...
Lurvina Skrevet 14. februar 2007 #26 Skrevet 14. februar 2007 Jeg forstår hva du mener, men jeg må få si at det finnes både de som er tykke og tynne og likevel har det bra med seg selv... ← Ja, klart de også finnes Jeg tenkte mer på en konkurranse der deltakerne slipper å slite seg til en viss vekt, samtidig risikere helsen sin, for å kunne vinne.
Gjest nimbus Skrevet 14. februar 2007 #27 Skrevet 14. februar 2007 Mener dere virkelig at denne dama er slank? Jeg syntes hun så ganske blubbete ut, DE digre overarmene...
lazulia_moon Skrevet 15. februar 2007 #28 Skrevet 15. februar 2007 Ikke mye kjøtt på den dama der, nei...er det mulig.
Bønna Skrevet 17. februar 2007 #29 Skrevet 17. februar 2007 det beviser at man trenger litt mer tid til å omdefinere vakker. verden er ikke klar for at fete kvinner også kan være vakre... tankevaner er vanskelige å vende. ← Feite kvinner ble en gang i tiden ansett for å være attraktive. Det vil si det var vel mer av et statussymbol enn seksuell tiltrekning. Å være feit viste at du var velstående og av høy rang fordi du hadde tilgang til en overflod av mat - som den gang var en begrenset ressurs. I dag har alle tilgang til mat i overflod, og til og med sosialklienter kan spise seg feite. Dermed er det ikke lenger et symbol på rikdom å være feit. Og samfunnets veltilpassede besteborgere trengte nye symboler. Det at en tynn kropp i våre dager anses for attraktivt er ikke tilfeldig. En tynn kropp symboliserer kontroll og personlig ansvar. Begge er fremtredende størrelser i høyreorientert ideologisk tankegods. Slik som at man er sin egen lykkes smed osv. Det vil si at slankhet symboliserer status på samme måte som fedme i eldre tider. Men man bør vel heller ikke overse evolusjonsperspektivet ved skjønnhet. Seksuell tiltrekning handler i bunn og grunn om best mulig arvemateriale for avkommet. Jo bedre arvematerialle partneren uttrykker, jo trangere eller våtere blir det i trusa. Slik at man må nok bare innse, at hva skjønnhet angår, kan ikke en feit og dvask kropp måle seg mot en slank og spenstig kropp. For øvrig var den missedama tydelig overvektig. Enkelt og greit.
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2007 #30 Skrevet 17. februar 2007 Feite kvinner ble en gang i tiden ansett for å være attraktive.← Fete kvinner blir fortsatt ansett for å være attraktive i fattigere deler av verden, gjerne fordi det forbindes med velstand,
Gjest Chrizzy Skrevet 17. februar 2007 #31 Skrevet 17. februar 2007 Man så jo ikke kroppen hennes da. Kanskje hun hadde en kjempesvær rumpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå