Gå til innhold

Miss tykk og vakker


Solskinnsbolla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei, hun var ikke tykk i det hele tatt. hun hadde slank midje og store pupper.

hun blir kategorisert som fet hva er da jeg? da må jo jeg være ei dundre.

konkurransen har tydeligvis ikke helt bestemt seg for hva som er "fet" og om fet er vakkert! de virker inkonsekvente.

vel, da er det vel bevist da! fet er IKKE vakkert. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bodillen

Hun hadde ikke antydning til dobbelthake engang! Eneste stedet hun så fyldig ut var i frontpartiet - og det er jo ikke akkurat å forakte for noen, enten de er tynne eller tykke.

Nei, det der var jalla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, man så jo bare ansiktet og overkroppen, så man kan jo ikke vite helt sikkert. Jeg synes ihvertfall hun så ut som hun hadde en ganske normal kroppsfigur, men selvsagt større enn vanlige misser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha! Det mest festlige med dette var jo at hun så ut som en ekte drag queen!

ja, kanskje hun egentlig er en MANN... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Men det var jo en del chubbye jenter blandt deltagerne. Men klart de ikke kan nå opp mot en middels pen slank jente... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det beviser at man trenger litt mer tid til å omdefinere vakker. verden er ikke klar for at fete kvinner også kan være vakre... tankevaner er vanskelige å vende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

enig med de andre at hun ikke så så veldig feit ut, men at man har et slankt ansikt og ganske smal overkopp med stort frontparti betyr ikke at man ikke er feit. Er ganske så overvektig sjøl jeg, men om du tar bilde av meg fra midjen og opp ser jeg ganske normalvektig ut...

Kanskje konkurransen har krav om en viss vekt eller bmi for å være med?

Bra at man vil dagens kvinneideal til livs, men det er jo et like usunt ideal å være så stor som mange av de vi så på den filmen... så hvis vinneren av konkurransen så så temmelig normal, ikke feit og ikke slank,ut som det så ut som så er hun kanskje også det beste valget av tre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man kan vel ikke si at hun var svært tynn heller da....

Nei, tynn var hun ikke, kanskje ikke engang slank, men det er vanskelig å si fordi vi ikke fikk se mer en den øverste, og kanskje slankeste delen av henne. Men i forhold til de andre deltakerne som vistes på filmen ser hun ganske gjennomsnittlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at man vil dagens kvinneideal til livs, men det er jo et like usunt ideal å være så stor som mange av de vi så på den filmen... så hvis vinneren av konkurransen så så temmelig normal, ikke feit og ikke slank,ut som det så ut som så er hun kanskje også det beste valget av tre...

Men konkuransen hadde tittelen fet og vakker, ikke sunn og vakker.

Man kan vel ikke si at hun var svært tynn heller da....

Det er godt mulig at vinneren hadde for høy BMI, FBI osv, men igjen dreide det seg om fet og vakker...

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...