Lillepuz Skrevet 5. februar 2007 #21 Del Skrevet 5. februar 2007 -hvitost med kaviar (merkelig? men godt) -ovnsstekt leverpostei med masse agurkskiver på .grov sennep, røkt skinke (gjerne krydret) og agurkskiver .ribbe eller sylterull med sennep under -stekte brødskiver gnidd med hvitløk, med salatblader, tomatskiver, purreløkringer og bittelitt fransk dressing -stekt egg -kokt egg med kaviar -godt smør/lettmargarin, rødløkringer og dansk salami el på lunken chiabatta -toast med hvitost og epleskiver (grønt eple) -ridderost med paprika -ostesmørbrød med grov sennep, purreringer, skinke og hvitost -majonesbasert tunfisksalat/skinkesalat/eggesalat -sildesalat (som bare mamma kan lage den) til vanlig blir det enklere, men skal jeg gjøre litt mer av det blir det noe av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micia78 Skrevet 5. februar 2007 #22 Del Skrevet 5. februar 2007 Supert med en sånn her slags inspirasjonstråd! Jeg digger kaviar, og synes det er ekstra gøy når den kan kombineres med annet godt, f.eks. - gulost - banan - fiskekaker eller fiskepudding - bitte litt kaviar på cottage cheese - agurk - hardkokt egg Ellers er også dette favoritter: - peanøttsmør med jordbærsyltetøy - gulost med agurk - kyllingleverpostei med agurk eller eple - pesto med kyllingbiter (hjemmestekt eller salatkylling-kjøtt fra Prior), med salat, agurk og tomat - cottage cheese med syltetøy - cottage cheese med paprika og agurk - div. smøreoster med godt med grønt på - krydderskinke - kyllingeservelat - snøfrisk og reker og salat - makrell i tomat - morrpølse med agurk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 5. februar 2007 #23 Del Skrevet 5. februar 2007 - Ruccola, roastbeef, rødbeter og litt dressing av matyoghurt og pepperrot fra tube ← Det hørtes utrolig godt ut!! Selv er jeg ikke så avansert, men liker godt dette: -majones, agurk/tomat, salt, pepper -ridderost -NØKKELOST! -Port salut -Saint Paulin -Brie -St Albry -provenceskinke med potetsalat -roastbeef med potetsalat -banan Glad i ost ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipsi Skrevet 6. februar 2007 #24 Del Skrevet 6. februar 2007 Går mye i jordbær,bringebær og blåbær syltetøy eller spread. Gulost med paprika og aromat, Ribberull med søt sennep, Kokt skinke med agurk og tomat, Avokado og sitronpepper, Hakkede tomater med litt frisk basilikum, Kalkun eller kylling skinke med agurk og tomat og.. *trommevirvel*.... NUGATTI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. februar 2007 #25 Del Skrevet 6. februar 2007 Vaniljekesam og kirsebærsyltetøy... mmm Mossarella (sånn hvit som kommer i lake) og tomatskiver, med maldonsalt og grovmalt pepper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 6. februar 2007 #26 Del Skrevet 6. februar 2007 Etter å ha lest gjennom tråden enda en gang, forstår jeg at jeg er ufattelig kjedelig når det gjelder pålegg. *henter inspirasjon* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 6. februar 2007 #27 Del Skrevet 6. februar 2007 Nå om dagen går det i forskjellige oster. Har helt "dilla" på ost! *Brie med paprika,druer eller noe annet til. *Brunost med agurk( Mange rister på hodet av det, men det er kjempe godt! *Hvitost med rå løk på. Deilig! *Ridderost med paprika. *Blå Castello med druer eller paprika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pellegrino Skrevet 6. februar 2007 #28 Del Skrevet 6. februar 2007 Har for tiden halt dilla på rødbeter, så jeg har det p skiva i all slags varianter. Leverpostei m/rødbeter, skinke/annet med rødbeter. Hvis jeg vil variere tar jeg ei skive med honning. Så er det rett tilbake til rødbeteskiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 6. februar 2007 #29 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg er ensformig. Går i salami og agurk Kalkunpålegg og agurk eller skinkeost. Spiser mest små baguetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billie Skrevet 6. februar 2007 #30 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg har ofte en "dille" i flere mnd av gangen..så blir jeg driit lei. makrell i tomat (er lei av det etter å hatt det som "dille" i et år) leverpostei med avakado og pepper (soleklar favoritt) gulost med paprika eller kaviar tunfisk med majones eller philadelfia ost/ paprika,agurk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå