Donpedro Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Er det noen her som har et godt system på hvordan de oppbevarer barnetøy man har kjøpt, som foreløpig er for stort? hender jo man kan handle på salg og slikt, som ikke blir aktuelt før neste sesong osv. Det er jo så dumt å kjøpe inn, og så glemme at man har det eller noe slikt. Hr lurt på å ha ulike esker for ulike størrelser eller noe slikt. (Håper da at ikke størrelsene er alt for ulike, slik at mna tar fram noe man tror er større, og så viser det seg at man kunne brukt det tidligere).
Cilla Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Vi har en hylle nederst i klesskapet til jenta vår, der alle klærne som er for store ligger "på vent". Men jevne mellomrom går jeg igjennom de klærne og ser om noe har blitt passelig siden sist.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har sortert for stort babytøy i halvstore, gjennomsiktige plastkasser med lokk. Sorterer med ujevne mellomrom og har stort sett en kasse til hver størrelse. Bruker de samme kassene til å pakke bort tøy etter hvert som hun vokser fra det. Kassene med det som er for stort står stablet på ei hattehylle på soverommet. Kasser med for smått tøy stables på boden.
tuji Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Vi har sånt tøy i øverste skuff i kommoden til jenta vår. Da blir det ikke glemt. Et større problem etter hvert er hvor man skal gjøre av alle de tusen plaggene som er for små!
Scorpina Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Har "bananesker" (eggkartongesker) på boden der jeg skriver med sprittusj utenpå størrelsen på klærne og hva som ligger i esken. Klær som tøtta har vokst ut av gir jeg til nabojenta. På den måten får klærne "anledning" til å bli slitt før de evt kastes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå