Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg playstation2, og trenger tips til nye spill.

noen spill dere kan anbefale?

Til nå har jeg spilt litt bilspill,Katamari og snowboardspill.. synes disse er helt ok. (katamari er skikkelig festlig!)

Jeg er ikke noe glad i krigs/strategispill.. virker som denne kategorien er den dominerende på markedet egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Pacman Word 3 er morsomt... :sjenert:

Skjønner egentlig ikke helt hvorfor, men det er det! Kan ha noe med å gjøre at han er kjempesøt i 3D og at det dessuten er litt spennende og god grafikk...:)

Skrevet

SingStar;)

Rayman Raving Rabbids (partyspill..veldig moro)

Men jeg har hørt at Kingdom Hearts (1 og 2) skal være veldig bra :)

Og Canis Canem Edit..

Skrevet

var på nettsiden til Rayman Raving Rabbids... it's a keeper!! :ler:

Skrevet

Guitar Hero! Verdens feteste spill, vesentlig gøyere enn Sing Star!

Skrevet

Crash Bandicot og Spyro! Kjempeartig!

Og PS2 med litt ekstra utstyr er ikke å forakte. Eyetoy er artig. Eneste aberet er at husets 9-åring moser meg.... :ler:

Dansematte er hysterisk artig, Dance UK spillene er de beste jeg har funnet hittil, hele sanger og pilene kommer opp i sirkel slik at det er lett å se hvor man skal....

Gjest Tessmira
Skrevet

Om du liker bil spill kan jeg virkelig annbefale Gran Turismo 4

Skrevet

:-D thanx!!

Skrevet

Jeg synes Larry er hysterisk morsomt, da - men jeg er litt teit. :ler: Har aldri vært så opptatt av å få ei dame til sengs i hele mitt liv, jeg!! :lol:

Ellers er jo Buzz festlig, og dansespill. Men da må du ha mer til.

Og som noen andre her nevnte, Rayman og Spyro, jeg liker veldig godt slike spill da.

Skrevet

Jeg er også typen som liker litt actionfylte spill. kan fort kjede meg hvis det blir for langtekkelig.

Prøvde raymon ravin rabbids igår.. det var skikkelig kult. Å kaste kuer var en høydare! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...