Gå til innhold

Er folk blitt fullstendig tett i pappen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenner på risikosex.

Svingen opp mot Ekeberg, Tøyenparken, og heisen på Oslo Plaza er steder som brukes for treff.

For det første har jeg problemer med å skjønne meg på mennesker som synes det er ok med sex på offentlige steder. I mine øyne vitner det om mangel på respekt for medmennesker, for det er faktisk ikke alle som synes det er greit å få andre folks seksuelle aktiviteter trykt opp i trynet.

For det andre reagerer jeg sterkt på at hovedpoenget med denne doggingen er sex uten beskyttelse. Er det mulig å misse så mange leksjoner i sexundervisningen?

Man risikerer sterilitet som følge av kjønnsykdommer, kjønnsykdommer som i seg selv ikke nødvendigvis er smertefri. Man risikerer hiv, selv om det ikke er en utbredt sykdom i dag er jo risikoen for at den blir det desto større ved slike aktiviteter. For ikke å snakke om graviditet med da påfølgende enten aborter, eller unger som blir født der mor ikke har snøring på hvem faren var fordi hun ble dogga i Ekebergsvingen. Ja, jeg er klar over at p-piller finnes, men er man dum nok til å leke med livet på denne måten tror jeg mange av disse jentene også vil være dumme nok til å ikke bruke pilla.

Og alt fordi man synes

livet er blitt kjedelig.

Disse folkene trenger seriøst en ny hobby!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er den risikoen de utsetter seg for som virker spennende og pirrende, da skjønner du. Det er ikke meningen at man skal forstå alt andre mennesker gjør og tenner på.

Skrevet

Jeg kan godt skjønne at det er pirrende og spennende å ha sex på offentlige steder.

Men risikoen for kanskje å få kjønnsykdommer eller HIV skjønner jeg ikke. Det er faktisk snakk om dødelige sykdommer her, evnen til å få barn osv... det er å gamble med livet, og det har jeg ingen forståelse for.

Skrevet
Men risikoen for kanskje å få kjønnsykdommer eller HIV skjønner jeg ikke. Det er faktisk snakk om dødelige sykdommer her, evnen til å få barn osv... det er å gamble med livet, og det har jeg ingen forståelse for.

Nei. Må man forstå alt, da? Jeg forstår ikke folk som tenner på tiss og bæsj heller, men men det plager meg da ikke at jeg ikke forstår det og jeg lager ikke tråder om at jeg ikke forstår det. De som driver med dette VET jo hvilken risiko de utsetter seg for, det er jo det som er hele kicket!
Skrevet

Høres ganske spennende ut, spør du meg. Men kommer nok aldri til å tørre noe sånt selv. Derimot har jeg og mannen i mitt liv "liksom-dogging" av og til. Skjedde sist gang i oktober på en parkeringsplass i Oslo sentrum rett etter jobben. Han satt i bilen. Jeg fikk fram pikken hans og sugde til han kom. Deretter gikk jeg. Ingen av oss sa et ord. Det var sikkert noen som så det som foregikk, men det brydde vi oss ikke om.

Skrevet

Litt morsomt å høre hvordan dogging oppsto:

Dogging is a predominantly British activity that involves outdoor exhibitionism in car-parks, wooded areas and the like. The term dogging originated in the early Seventies to describe men who spied on couples having sex outdoors. These men would 'dog' the couples' every move in an effort to watch them. When the swinging scene discovered that open-air sex has its own special thrill they began meeting in car-parks, and the doggers found a new and rich supply of voyeuristic fun. Moreover, the doggers soon realised that these couples were actively encouraging them to watch, even performing for them, and sometimes allowing them to join in.

De har dratt det litt lengre i England da, husker jeg leste en artikkel om det for en stund siden. Var forskjellige koder man tok i bruk: Var lyset på inni bilen ville du at folk skulle se på, var vinduet åpent kunne forbipasserende ta på, var døren åpen kunne forbipasserende være med.

Folk tenner på så mye merkelig...:)

Skrevet

Synes det høres litt spennende ut jeg. Treffe en helt fremmed mann og ha sex på et offentlig sted. Høres pirrende ut i fantasien iallefall, tror aldri jeg hadde turt i virkeligheten :sjenert:

En som nevnte over at hun kunne truffet mannen sin, og det kan jeg være med på. Rollespill på en måte. Spennende, uten risiko for diverse sykdommer ;)

Gjest Gjest_Siren_*
Skrevet

Må :ler:

Før jeg leste artikkelen det var linket til, trodde jeg det dreide seg om at man ble tatt i "Doggy-stillingen" av en vilt fremmed person. Altså at man bare stilte seg opp i Ekebergsvingen med buksene på knærne, og rompa i været slik at en fremmed forbipasserende bare kunne stikke pikken sin inn og tømme seg før han gikk videre liksom :sjenert:

Gjest Edel-Mari
Skrevet

Disse folkene trenger seriøst en ny hobby!!!

:klappe: ENIG. også så jævlig kvalmt!!!!!!! :ler:

Gjest Edel-Mari
Skrevet
Synes det høres litt spennende ut jeg. Treffe en helt fremmed mann og ha sex på et offentlig sted. Høres pirrende ut i fantasien iallefall, tror aldri jeg hadde turt i virkeligheten  :sjenert:

En som nevnte over at hun kunne truffet mannen sin, og det kan jeg være med på. Rollespill på en måte. Spennende, uten risiko for diverse sykdommer  ;)

men det er det det er. risiko FOR sykdommer.

jeg syns det er helt utrolig at noen vil utsette seg for noe sånt.

kan dem ikke begynne å selge seg også? da tjener man jo penger også. og da slipper man jo å "kjede" seg siden man har penger :roll::klappe:

Skrevet
men det er det det er. risiko FOR sykdommer.

jeg syns det er helt utrolig at noen vil utsette seg for noe sånt.

kan dem ikke begynne å selge seg også? da tjener man jo penger også. og da slipper man jo å "kjede" seg siden man har penger :roll::klappe:

Ikke hvis man avtaler å treffe sin egen mann, som man forhåpentligvis kjenner ;)

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe spennende med risiko for kjønnsykdommer, jeg... :ler:

Skjønner poenget med både offentlig sted og ukjente, men kjønnsykdommer? Tenk å få herpes, for eksempel - en skikkelig kjip, ekkel sykdom som du aldri blir kvitt! Syfilis, gonore og klamydia kan behandles, i hvertfall. Hiv/ aids stiller jo i en litt annen klasse...

Nei, skjønner ikke at den risikoen er spennende i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...