Gå til innhold

Terminliste oktober 2007


~white lady~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er vi 2 hittil. :)

Jeg aner ikke eksakt termindato, men har regnet meg fram til at det blir i midten/slutten av Oktober.

Jeg merket symptomene så raskt denne gangen. ?? Kjøpte test, og fikk det bekreftet. Jeg vet hvilken dag jeg ble gravid, men har ikke vært hos legen.

Vet du hvordan jeg kan regne det ut mer eksakt?

Jeg er faktisk ikke mer enn ca. 3 uker på vei nå da. he,he.. :sjenert::rodme:

(siste menstrasjon i slutten av desember)

Håper bare ikke det er tvillinger siden symptomene kom så sterkt og fort. :forvirret: (Hele nabolaget har fått det i det siste, samt min bror.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på her jeg også, selv om jeg heller ikke er helt sikker på terminen. I følge både babyverden.no og lilypie.com har jeg termin 2. oktober. Første dagen i siste menstruasjon var 24. desember og da stemmer det vel at jeg er 6 uker på vei i dag.

Men i følge legen og tabellen hans har jeg termin den 30.september, dvs jeg måtte være 6 uker + 2 dager på vei nå. Men det kan jeg ikke forstå er riktig siden det bare er 6 uker siden siste menstruasjon :klø:

Men det er vel stor sjanse for at man går noen dager over tiden første gangen, så jeg satser på begynnelsen av oktober uansett ;)

:vinke: til dere andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, gratulerer til deg da :)

Du fant det ut tidlig, må jeg si! Selv er jeg 5 uker på vei, med egentlig ingenting av symptomer. Har kun hatt litt mensmurringer i magen den siste uka. Ellers er alt som det pleier! Og det er jeg jo glad for, håper det fortsetter sånn ;)

For å finne ut terminen din kan du bruke en terminkalkulator, babyverden.no har en fin en. Da må du vite enten når du ble befruktet eller første dag i siste mens...det var der jeg fant min termindato. Vet at termindatoen sannsynligvis vil bli endret etter 18-ukers kontrollen, men den er iallefall i oktober! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på her jeg også, selv om jeg heller ikke er helt sikker på terminen. I følge både babyverden.no og lilypie.com har jeg termin 2. oktober. Første dagen i siste menstruasjon var 24. desember og da stemmer det vel at jeg er 6 uker på vei i dag.

Men i følge legen og tabellen hans har jeg termin den 30.september, dvs jeg måtte være 6 uker + 2 dager på vei nå. Men det kan jeg ikke forstå er riktig siden det bare er 6 uker siden siste menstruasjon  :klø:

Men det er vel stor sjanse for at man går noen dager over tiden første gangen, så jeg satser på begynnelsen av oktober uansett  ;)

:vinke: til dere andre

:vinke: til deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver meg også inn her. Har ifølge babyverden termin 4 oktober. Har ikke vært hos legen men skal ringe på mandag! Hvordan er formen deres da? kvalme? Jeg er kvalm og føler meg ekstremt sliten! også svartner det endel for meg.. det er det jeg har av symptomer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tipset! :)

Nå har jeg også termin. Er visst lenger på vei enn jeg trodde.

Når jeg regnet etter menstrasjon ble terminen 11. Oktober,

og når jeg regnet etter unnfangelse ble det 13. Oktober.

Så da kan vel rett termin være 12. Oktober.... ;)

Og da var jeg plutselig 5 uker på vei.

Gratulere til Dere også!

Dette blir spennendes... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan vel slenge meg med her jeg også. Har ikke vært hos legen enda, men i følge terminkalkulatoren på barnimagen.com har jeg termin 1. oktober. Er altså i min 7. uke nå. Er litt kvalm innimellom, men ellers kan jeg ikke akkurat klage på formen heller.

Gratulerer til dere andre her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drister meg til å være med jeg også...! :)

Har termin den 10. oktober (ca.) og er 5+1 i dag!

Har ikke helt gått opp for meg at vi virkelig er gravide denne gangen, for symptomene lar vente på seg og de få jeg har varierer veldig i styrke/intensitet! :forvirret:

Men enn så lenge sier alle prøver at jeg er gravid..så da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje White Lady lager listen i det første innlegget (slik som det er gjort i terminlisten for september 2007)? Det blir ryddig og fint da!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Litt avhengig av hvilke nettsteder og bøker jeg bruker, har jeg termin enten 8. oktober, 10. oktober eller 11. oktober - så jeg er hvertfall sikker på måneden! Rart at det blir forskjellige datoer avhengig av hvilke sider du bruker, syns nå jeg!

Endret av kak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det. Hos meg varierer termindato fra 28., 29., 30. oktober. Får vente og se når jeg har vært hos legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser visst ut til at det blir oktoberbarn på meg også, gitt :) Har ei lita jente på bare 14 måneder, så det var ikke helt planlagt at det skulle bli så tett, men nå gleder jeg meg bare :-D Foreløpig termin er 20.oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Vi trenger vel en sånn liste nå, og jeg kan være den første som skriver meg inn :)

~white lady~ - termin 10 oktober

Heisann;) Da skriver jeg meg opp også:)

Spennende det her... Har termin 29 okt.

Det er nr to,og nr en er nå litt over 8 mnd;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei! Flytter over hit fra septemberlista, ble ny termindato etter UL her. 5 oktober ble den nye datoen, vet ikke hva vi får enda siden den lille lå helt sammenkrøka og stille under hele ultralyden :ler: Jeg er trønder, 22 år og førstegangs.

Ny UL 8.mai, gleder oss :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg hører også til her.

Har foreløpig termin 24 oktober.

Er førstegangs etter 19 pp.

UL er rett rundt hjørnet, 21. mai og jeg er spent.

Klem til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Har vært på ultralyd jeg og terminen ble flyttet fra 1.oktober til 26.september, så da kan jeg vel slettes fra denne lista :-)

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også vært på ultralyd - kjempespennende! Og terminen min ble flyttet fra 10. oktober til 23. oktober. Litt kjipt - nå må vi vente enda lenger på å treffe den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i utgangspunktet termin 25 oktober (menstermin) men etter ultralyd er den flytta til 30 oktober.

For vår del ikke såå stor forskjell på terminene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...