Gå til innhold

THC`s hasjbok...


THC

Anbefalte innlegg

Hei!

Begynner denne dagboka for at jeg har bestemt meg for å slutte å røyke hasj...Har tenkt på det lenge, men klarer ikke bestemme meg helt for å gjøre det så kanskje denne boka kan få meg til å fatte at det ikke er bra for meg å røyke.

Litt om meg : nesten 30 år, har røyka daglig i ca 5 år. Er lei, og vil slutte. Samboeren min røyker også, men han vil IKKE slutte, og det gjør det vanskeligere for meg. Er kommet inn i en uheldig sirkel føler jeg...Har lyst å slutte, men det er vanskelig. Kan ikke prate om det til noen...

Her er grunnene mine for at jeg ønsker å slutte:

* liker ikke rusen lengre...blir trøtt og vil bare sove

* skravler mye og sier bare dumme ting

* har nesten ikke "hukommelse igjen" etter så mange år med røyking

* er blitt veldig usosial

Kommer ikke på flere grunner, men det er sikkert flere...

Noen som har sluttet der ute? Gjerne del dine erfaringer med meg. Tror jeg kommer til å trenge mye støtte rundt dette "prosjektet" mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra du bestemte deg for å slutte. Du må ta en alvorsprat med han hjemme, for det hjelper vel lite at han fortsetter når du skal slutte. Har egentlig ikke så mye mer å tilføye nå enn lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du bestemte deg for å slutte. Du må ta en alvorsprat med han hjemme, for det hjelper vel lite at han fortsetter når du skal slutte. Har egentlig ikke så mye mer å tilføye nå enn lykke til! :klem:

Takk for det :klem:

Har tatt det opp med samboeren mange ganger, men han vil ikke slutte så da må jeg bare ta saken i egne hender.

Har ikke kommet noe nærmere å slutte enda, men har kommet på enda ett argument for å slutte. Og det er sex-lysten...dvs mangel på sexlyst...Vi har bare hatt sex 1 gang etter nyttår, :frustrert: og jeg vet mye av grunnen er min manglende lyst som kommer av hasj-røykingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...