Gjest boblebrus Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Ni hao (eller hvordan det skrives)! Skal en aldri så liten tur til Kina om ti dager... reiser med folkehøgskolen jeg går på, og skal være i Bejing i 10 dager. Har tre dager til helt egen disposisjon, og lurte på om noen av dere har vært i Kina, og har tips til eks. markeder å besøke, turistattraksjoner, steder å dra... i det hele tatt. Vil gjerne høre litt om hva dere synes om dere kanskje ikke har vært i kina, men allikevel vet noe om landet og kanskje har linker til sider på nettet osv, så setter jeg pris på å få høre om det... gleder meg! (skal kjøpe skreddersydd silkekjole weeee!).
Donpedro Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Bestill sjåfør og ta en dagstur på muren der man går fra et holdepunkt til et annet. Mye bedre enn å bare traske rundt på samme sted, og færre turister.
gard Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Hei Kona og jeg var der for noen år siden. Jeg har lagt ut et reisebrev med bilder på min hjemmeside http://gardkarlsen.com/china_beijing.htm . Kanskje du kan finne noen gode tips der :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå