Gå til innhold

Hipp hurra!!!


Montezuma

Anbefalte innlegg

Nå er det bare få dager til vi flytter inn i nytt hus!!!!! På fredag får vi nøkkelen! Da maler vi stuen. Lørdag kommer lastebilen hit og tar med seg rubbel og bit! Det er veldig tomt for ting her nå, bare ne masse pappesker, så det er så virkelig at vi skal flytte nå!

Til helgen bor vi i et koselig rødt hus med stooor hage!!!

Gleder meg som en unge! Måtte bare si det!!!

Lykke til alle på boligjakt! Det er så gøøøøyyyyy! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! Vet NØYAKTIG hvordan du har det - for i morgen flytter vi inn i vår splitter nye leilighet som vi har ventet på i over et år!! JIPPIE!!! Kommer med rapport om hvordan det gikk etter helgen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mrs. B!

Jeg vet jo hvem du er, med ditt gamle nick! For vi giftet oss samme dag!!!! Tenk at det er over 8 mndr siden! Fortsatt lykkelig, antar jeg?

Gratulerer masse og lykke til i nytt hjem!

:P

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann tuppelure! Ja det stemmer det. Og vi er like lykkelige ja. Dere også håper jeg?! :D

Dessverre har vi hatt litt uflaks med leiligheten vår nå. Skulle jo flytte inn i går, men da hadde det vært vannlekkasje i naboleiligheten, og litt av vannet hadde kommet inn i stuen vår, så nå har de tatt opp parketten der for å la det tørke og så legge ny parkett på mandag. Ny innflyttingsdag er nå onsdag. Heldigvis fikk vi flyttet alle møbler inn i de andre rommene, så nå er det bare småting igjen til da. Men det er VELDIG kjedelig likevel. Selv om vi tjener 1000 kr dagen på det... :(

Lykke til med flyttingen deres da!! Skal fortelle hvordan det gikk når vi endelig får bo der. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...