Gå til innhold

...som ikke slikker?


Gjest Meg!!

Anbefalte innlegg

Så et emne lenger nede der spørsmålet var: Gutter, ville dere vært sammen med en dame som ikke suger??

Vil bare snu på flisa og spørre: Jenter, ville dere vært sammen med en gutt som ikke slikker???

Bare lurer.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Med det siste svaret som "Uregistrert" kom med forstod jeg at denne tråden skled ut, og ble useriøs. Vi bare kutter der........eller her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i et langtidforhold som var ment å vare livet ut, med en kjæreste som ikke slikket meg, så ja, jeg kunne nok det. Selv om det ikke er ønskelig. N ha jeg heldigvis en kjæreste som elsker å slikke meg, så jeg slipper å bekymre meg for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Da hadde jeg følt at noe vesentlig manglet i sexlivet mitt.

Enig! Det er så sinnsykt deilig at det vil jeg ikke leve uten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok klart meg uten slikking ja, selv om jeg liker det kjempegodt. Men det forutsetter at resten av sexen er god da!! Sex er en utrolig viktig del i et forhold. Funker ikke sexen for meg, funker heller ikke forholdet. Men god sex er mye mer en slikking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg hadde klart meg uten slikking. Men da måtte resten ha vært bra.

Var sammen med en når jeg var ung, han ville ikke slikke eller ta på meg eller noe, der skulle det kun være inn og ut. Og sefølgelig ble han sugd og ronka og likte det. Så det funke ikke lenge nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde savnet det noe helt forferdelig... jeg har vært sammen med en som var Gud på det området, så å gå fra det til null hadde vært ekstremt vanskelig! Mannen min drøyde leeeenge før han gjorde det, jeg ble litt nervøs for at han skulle være en som ikke gjorde slikt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff nei, synes det å bli slikket hører med til sex'en, like mye som jeg gjerne suger han. Ikke noe tenner meg så mye som 69'rn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jada_*

Det er nok flere damer som kunne levd med en mann som ikke slikket, men hvorfor skulle de det. Det er jo så mange greie hyggelige menn som elsker å slikke. Hvis han ikke liker å slikke så er det jo en grunn til det, det kan fort gå dypere. Synes han det er ekkelt? Har du dårlig hygiene? Har han hatt problemer noe tidligere? Problemet kan være så stort at du kanskje forlater han for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...