Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 ...noen som vet om butikker i Bergen som selger Fatboy? Har forsøkt å google, men ble ikke noe klokere.
Gjest bada Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Det ser ikke ut til at det er noen: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...43559&hl=fatboy. Men du kan kanskje kontakte produsenten og spørre? Det kan jo være at det har kommet til noen siden?
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Takk Bada. Pokker og. Er jo ikke akkurat bare å be om få den tilsendt i posten heller...
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Marimekko-butikken selger den forresten, men kun i Marimekko-stoff. Mon tro om de kan bestille den inn i vanlig stoff til meg. Endret 2. februar 2007 av Mie
Gjest bada Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Det kan de sikkert! Uansett så skader det jo ikke å spørre.
Leo Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Er jo ikke akkurat bare å be om få den tilsendt i posten heller... ← Joda! Får du ikke tak i, er det bare å si fra, så kjøper jeg i Oslo og sender til Bergen! (Den veier jo ingenting og "sammenpresset" er den ikke voldsomt stor heller).
Gjest Maxagaze Skrevet 3. februar 2007 #8 Skrevet 3. februar 2007 Jeg antar det ikke er en motorsykkel dere snakker om her.. ? ..som er det jeg forbinder med "fat boy". (Er vel en Harley Davidson mener jeg)
Leo Skrevet 3. februar 2007 #9 Skrevet 3. februar 2007 Det er litt forskjell på en Fat Boy og en Fatboy ja... Eller kanskje ikke... Begge deler er jo strengt tatt et sittemøbel .
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2007 #10 Skrevet 3. februar 2007 Her er det viktig å få den rette Fatboy`en ja. Antar at den første Leo linker til ville blitt en smule dyrere og kanskje ikke like komfortabel å slange seg i foran TV.. Men mener du seriøst at den pakkes i normal størrelse og ikke veier veldig mye, Leo? Jeg har i grunnen tenkt at den er stor og tung - muligens navnet Fatboy har påvirket meg og forhindret meg i å tenke praktisk.
Leo Skrevet 3. februar 2007 #11 Skrevet 3. februar 2007 Men mener du seriøst at den pakkes i normal størrelse og ikke veier veldig mye, Leo? Jeg har i grunnen tenkt at den er stor og tung - muligens navnet Fatboy har påvirket meg og forhindret meg i å tenke praktisk. ← Jepp! Jeg var å kikket på dem på Illums Bolighus i Oslo for litt siden (Vurderer Fatboy hundeseng...) og tunge er de i hvert fall ikke. Hvis jeg skal tippe så vil jeg si ca. 5 kg. Ellers er det jo egentlig bare en forfinet utgave av saccosekk, så den burde greit la seg presse sammen til håndterlig størrelse. Denne danske nettbutikken sender i hvert fall Fatboy til Norge for 375 kroner, så da kan det umulig være noe stort problem...
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2007 #12 Skrevet 3. februar 2007 Takk Leo. Jeg skal ta meg en runde og se etter alternative sekker også, det må ikke på død og liv være en Fatboy, men jeg vil ha en som er stor nok til å være komfortabel. Og så vil jeg ikke ha Sacco/Ekornes, de gir for mye 80-talls assosiasjoner.
Gjest Gjest_Anders_* Skrevet 20. februar 2009 #13 Skrevet 20. februar 2009 Bumper denne litt - hvem selger dette i Norge? Har snakket med både Room (ingen på lager) og SofaSoGood (begrensede farger på lager) - er det flere i Norge?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå