Gå til innhold

Selges Fatboy i Bergen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

...noen som vet om butikker i Bergen som selger Fatboy?

Har forsøkt å google, men ble ikke noe klokere. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk Bada.

:sur: Pokker og. Er jo ikke akkurat bare å be om få den tilsendt i posten heller...

Skrevet (endret)

Marimekko-butikken selger den forresten, men kun i Marimekko-stoff. Mon tro om de kan bestille den inn i vanlig stoff til meg.

Endret av Mie
Skrevet

Det kan de sikkert! Uansett så skader det jo ikke å spørre. :)

Skrevet
Er jo ikke akkurat bare å be om få den tilsendt i posten heller...

Joda! Får du ikke tak i, er det bare å si fra, så kjøper jeg i Oslo og sender til Bergen! (Den veier jo ingenting og "sammenpresset" er den ikke voldsomt stor heller).

Gjest Maxagaze
Skrevet

Jeg antar det ikke er en motorsykkel dere snakker om her.. ? ;) ..som er det jeg forbinder med "fat boy". (Er vel en Harley Davidson mener jeg)

Skrevet

Det er litt forskjell på en Fat Boy og en Fatboy ja... Eller kanskje ikke... Begge deler er jo strengt tatt et sittemøbel :ler: .

Skrevet

Her er det viktig å få den rette Fatboy`en ja. Antar at den første Leo linker til ville blitt en smule dyrere og kanskje ikke like komfortabel å slange seg i foran TV..

Men mener du seriøst at den pakkes i normal størrelse og ikke veier veldig mye, Leo? Jeg har i grunnen tenkt at den er stor og tung - muligens navnet Fatboy har påvirket meg og forhindret meg i å tenke praktisk. :ler:

Skrevet
Men mener du seriøst at den pakkes i normal størrelse og ikke veier veldig mye, Leo? Jeg har i grunnen tenkt at den er stor og tung - muligens navnet Fatboy har påvirket meg og forhindret meg i å tenke praktisk. :ler:

Jepp! Jeg var å kikket på dem på Illums Bolighus i Oslo for litt siden (Vurderer Fatboy hundeseng...) og tunge er de i hvert fall ikke. Hvis jeg skal tippe så vil jeg si ca. 5 kg. Ellers er det jo egentlig bare en forfinet utgave av saccosekk, så den burde greit la seg presse sammen til håndterlig størrelse.

Denne danske nettbutikken sender i hvert fall Fatboy til Norge for 375 kroner, så da kan det umulig være noe stort problem...

Skrevet

Takk Leo. :) Jeg skal ta meg en runde og se etter alternative sekker også, det må ikke på død og liv være en Fatboy, men jeg vil ha en som er stor nok til å være komfortabel. Og så vil jeg ikke ha Sacco/Ekornes, de gir for mye 80-talls assosiasjoner.

• 2 år senere...
Gjest Gjest_Anders_*
Skrevet

Bumper denne litt - hvem selger dette i Norge?

Har snakket med både Room (ingen på lager) og SofaSoGood (begrensede farger på lager) - er det flere i Norge?

Skrevet

Illums bolighus selger Fatboy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...