Gå til innhold

human rights service kritiserer barnevernet


Tule

Anbefalte innlegg

hei

må si jeg reagerer på dette

les her

http://www.rights.no/kjoennsl_gen/hrs_30.00_061214_116.htm

human rights service skriver her hele saken om jenta som man vil sende til gambia som ble diskutert et par ganger her inne tidligere

som det kommer fram her sa er jentas tanker og folelser ikke blitt vektlagt til tross for at hun har en soleklar rett til det

hun blir holt pa en institusjon mot sin vilje og blir presset hart vistnok for og ga med på og bli sent til gambia

en annen ting er at barnevernet har sin egen opfatning av va som har skjedd i gambia i di senere årene og det er ikke det samme som andre sier

uanset vam med meneskeretigheten va med jentas ret til og bli hort

tenker noen pa den

er det god nok kontrol med barnevernet i komunenen?

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den linken du viser til viser et så skremmende bilde av saken at jeg har mest lyst til å gråte over barnevernets manglende kompetanse , manglende samarbeidsvilje og manglende respekt for menneskeverd.

Under "barn og familie tok jeg meg den friheten å lage en ny tråd hvor jeg forsøker å oppsumere hvorfor jeg mener dette er en av de mest vanvittige barnevernssakene jeg har lest om på mange år.

Hvordan i all verden kan barnevernet komme med de påstrandene de gjør når FN har en helt annen versjon av forholdene der nede ?

Du skal ha ros for at du ikke lar deg trekke opp slik som jeg gjør i denne saken Tule. Jeg mener denne saken vitner om inkompetanse som er uten sidestykke fra "barnevernet i nyere tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...