Gå til innhold

Blodklumper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hver gang jeg har mensen kommer det slike store blodklumper, hva kommer det av? Stoore blodklumper. :forvirret: Kan kjenne de når de plopper ut osv. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Mayamor
Skrevet

Det er slimveggene i livmoren som støtes ut når det ikke er noe egg som skal feste seg der.

Skrevet

Det er helt vanlig at blodet klumper seg. Litt ekkelt, men helt ufarlig og normalt.

Skrevet

Dette høres ut som da jeg spntanaborterte tidlig. Har gjort det en rekke ganger, og det var sånn, men med veldige smerter. Kanskje du skulle spurt legen din (bare for sikkerhets skyld...)?

Skrevet

I tilfelle jeg har spontanabortert? Tror nok det er heelt umulig. :P

En periode hadde jeg ikke det i det heele tatt, bare flytende blod liksom. Synes det er litt annoying med klumper. NÅr jeg tar ut tampongene er halve siden dekket av en stor blodklump. :/

Skrevet

Jeg har også dette; veeeldig store blodklumper. Ekkelt, ja, og helt umulig å unngå å blø gjennom bind osv, for når det kommer en slik klump er det jo som å dra ut en propp også renner det i strie strømmer... :forvirret:

Skrevet
Det er slimveggene i livmoren som støtes ut når det ikke er noe egg som skal feste seg der.

Jepp. Ingenting å gjøre noe med - synes også det kan være litt plagsomt, men synes som regel de er mest de par første dagene?

• 6 år senere...
Skrevet

Jeg har også dette; veeeldig store blodklumper. Ekkelt, ja, og helt umulig å unngå å blø gjennom bind osv, for når det kommer en slik klump er det jo som å dra ut en propp også renner det i strie strømmer... :forvirret:

Jepp.. jeg får også blodklumper hele tiden, og om jeg reiser meg fra en stol eller strammen magemusklene eller noe, så plopper den ut, og bindet blir fylt med mer blod, som du sa.. Jeg blør også igjennom tampongene... Hater mensen virkelig.. men hvem gjør vel ikke ;s
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg og... Digre, mørke klumper. Veldig ekkelt! Men det er jo greit å høre at det ikke bare er meg

Anonym poster: 640a94ceda0cf92b1aa1ca7c6687eee7

AnonymBruker
Skrevet

Går du på p-piller? Jeg fikk masse slike klumper av p-piller, og veldig lite uten p-piller.

Anonym poster: 0059b6e297f032110a173840c7f40c80

AnonymBruker
Skrevet

t3åd fra 2007..

Anonym poster: 0a24c779d74da018477731da535a4045

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...