Gå til innhold

Erfaringer med blomster i håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har store planer om å ha et par blomster i håret i tillegg til sløret mitt på bryllupsdagen, men er litt redd for at ikke de skal "holde".

Er det noen som har planer om å ha blomster i håret, eller som har noen råd/erfaringer på dette området?? Vil gjerne at de skal være så friske som mulig hele dagen og kvelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har planer om å ha en rose eller tre... :D (Selvsagt har jeg det, når du har det... Hehe)

Tror det går helt fint - blomsterdekoratøren ordner dem til sånn at de har litt vann på seg tror jeg... (Man kan sikkert få gjemt en hel selvvanningspotte i mitt hår - det er verdens tjukkeste, med krøller... )

Har sett flere bruder med blomster i håret, og har aldri merket at de visnet eller ble pjuskete... Men hvis det er roser, f.eks. (det er jo det jeg skal ha), trenger de jo ikke å være så veldig utsprunget når du får dem i håret... Da er det liksom mer 'å gå på', mener jeg...

Vi snakkes nok vi! :ler:

Skrevet

He-he-he-he... Dette er jo helt utrolig!!! Vi har visst ganske lik smak. Du skal se våre blivende ektemenn ligner på hverandre også..... :lol::lol::lol:

Takk for råd!

Skrevet

:hoho::hoho:

Ja...! Nå tror jeg ikke at jeg tør å fortelle hvordan han ser ut... :hoho:

Skrevet

Jeg hadde en blomsterkrans rundt brudekronen min - og blomstene holdt seg helt supert hele kvelden.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde noen røde roser og litt brudeslør i håret, og det holdt seg fint hele kvelden.

Hilsen Lille meg

Skrevet

His du henter blomstene dagen før så legger du de i kjøleskapet til du skal ha de i håret. Ta en sprayflaske og dusj inn i posen med blomstene med noen timers mellomrom så holder de seg kjempe fine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...