majan Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Nå skjønner jeg ikke noe ting, har lastet ned LimeWire programmet for og laste ned musikk, og har betalt, og alt ser jo ut som det skal, bortsett fra at jeg ikke får søkt opp musikk, hvorfor skjer dette tro??? Er det noen andre nettsteder hvor det går ann og laste ned gratis musikk???
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Jeg bruker gratisversjonen av Limewire og har ingen problemer. Jeg trykker bare på Audio på venstre side og søker på navn/låt.
nallemaja Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Jeg også hadde betalingsversjonen av Limewire og den funka ikke her. Fant ingen sanger, og alt var bare elendig. Sletta hele dritten. Jeg bruker den nyeste gratisversjonen av bear share. Finner det meste av det jeg leter etter
Gjest Tessmira Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Jeg bruker også en gratisversjon av LimeWare og finner det meste jeg søker på.
Gjest Borghild Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Jeg bruker u torrent og det funker kjempebra. Finner alltid det jeg leter etter. Samtidig vil jeg fraråde alle fra å laste ned kasaa! Masse virus og dritt og nesten håpløst å bli kvitt.
Gjest Maxagaze Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Bruker utorrent selv, fikk elendig hastighet (kan ha vært engangstilfelle, men det var en torrent som skulle ha mange seeders og peers, og følgelig "rask"), søkte litt på nette og fant ut at det var en fordel at man slo av "DHT" (egenskaper - Bittorrent - kryss bort begge valgene om DHT). Var visst slik at man lett kunne bli "bannet" hvis denne var på.. ? Så ihvertfall mange "banned" i loggen mens denne var enablet..
moka Skrevet 3. februar 2007 #7 Skrevet 3. februar 2007 Jeg bruker også en gratisversjon av LimeWare og finner det meste jeg søker på. ← me 2
majan Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2007 Hmm skjønner ingenting jeg, har lastet ned versjonen igjen, men får ikke opp noen ting da jeg søker.............. grr irriterende
Supraspinatus Skrevet 4. februar 2007 #9 Skrevet 4. februar 2007 Det kan være brannmuren din blokkerer for at du kan bruke så mye linje. Eller rett og slett blokkerer hele limewire. Får du søkt opp sangene, men du får ikke hastighet når du laster ned? Eller finner du ingenting? prøv å søk på sanger som du vet alle har. Feks justin timerlake sexy back... hvis du finner mange av den og får lastet ned, så kan det være at du rett og slett har for sær musikksmak
majan Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2007 HEHE, HAR PRØVD MANGE KJENTE ARTISTER, MEN FÅR IKKE OPP NOE.......U2, MADONNA, ETC ETC
Supraspinatus Skrevet 4. februar 2007 #11 Skrevet 4. februar 2007 Sjekk tilkobling og firewall, samt antivirus osv om noe blokkerer limewire...
FantasDick Skrevet 6. februar 2007 #12 Skrevet 6. februar 2007 uTorrent og freeversion av LimeWire her, fungerer strålende!
Gjest Tigerjente Skrevet 6. februar 2007 #13 Skrevet 6. februar 2007 Jeg må noen ganger slå på tilkoblingen manuelt. Hvis jeg ikke gjør det, får jeg ikke opp noe, uansett hva jeg søker på...
Cronos Skrevet 7. februar 2007 #14 Skrevet 7. februar 2007 Betale?!?!?! Huff, huff. Nei, utorrent sier nå jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå