Søtpotita Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Eg skal på eit intervju ved Linderud i Oslo. Skal vere der tidleg på dagen, og blir difor litt stressa. Er dette stedet langt frå Oslo sentrum? Kor lang tid med t-bane? Fordi det går vel t-bane dit?
Murf Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Det går t-bane dit! Tar ca 12 minutter fra sentrum med bane 5 mot vestli. Anbefaler deg å bruke sporveiens kart Trafikanten for å finne reisetider og feks gåavstand fra stoppestedet til dit du skal.
Søtpotita Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 Takk for svar Murf No var ikkje dette intervjuet heilt ved Linderud stasjon, så eg måtte styra med buss og greier (ringte Trafikanten). Så blir vel til at eg tek taxi... Kor lang tid kan det ta med bil dit? Det er vel ikkje noko rush i 10-11 tida?
tuji Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Takk for svar Murf No var ikkje dette intervjuet heilt ved Linderud stasjon, så eg måtte styra med buss og greier (ringte Trafikanten). Så blir vel til at eg tek taxi... Kor lang tid kan det ta med bil dit? Det er vel ikkje noko rush i 10-11 tida? ← Hvor på Linderud skal du?
Søtpotita Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2007 Sven Oftedals vei? Er det på Linderud i det heile tatt? :klø:
Gjest niomi Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Dette svaret fikk jeg når jeg satte reise fra Jernbanetorget til Sven Oftedals v 1: Fra: Jernbanetorget 1 (Oslo) 5. februar 2007 Til: Sven Oftedals vei 1 (Oslo) Gangveg fra Jernbanetorget 1 til Jernbanetorget [T-bane] ca . 3 minutter. T-bane 5 mot Vestli [T-bane] Fra: Jernbanetorget [T-bane] 08.24 Til: Rødtvet [T-bane] 08.41 Gangveg fra Rødtvet [T-bane] til Sven Oftedals vei 1 ca . 17 minutter. Sammenlagt reisetid: 37 minutter Minste byttetid er satt til 2 min. Du kan endre minste byttetid her. Maks gangavstand er satt til ca. 20 min eller 1400 meter.
Søtpotita Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2007 Tusen takk, niomi! Det der såg dessverre litt for avansert ut når eg ikkje er kjent utanfor Oslo sentrum i det heile tatt. Hadde eg skulle noko anna enn eit jobbintervju så hadde det vore greit, men eg trur eg blir temmeleg stressa
kamela Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Hvis du kjører bil er det veldig enkelt, her er 2 alternativer: Trondheimsveien: til Kalbakken, ned til høyre i rundkjøring (Nedre Kalbakk vei) og videre nedover til veien tar av til høyre. Østre Aker vei:oppover til avkjøring til Veitvet. Følg veien under ØA, til høyre ca 30 meter, rett oppover når du kommer til rundkjøring. Så er det første avkjøring til venstre. Lykke til med intervjuet!
Gjest sitrus Skrevet 3. februar 2007 #9 Skrevet 3. februar 2007 Sånn som det ser ut på kartet, med forbehold om at jeg ikke vet hvor lang Sven Oftedals v er og hvor i den du skal, ville jeg tatt taxi. Det ser ut som du skal i et industriområde nærmere Kalbakken (nedre Kalbakken/Bredvet) og Veitvet, og det er ikke så lett å finne fram der om man ikke er kjent, dessuten møter du trolig ikke så mange å spørre om hjelp. Eventuelt kan du ta t-banen til Linderud eller Veitvet og taxi derfra, om du vil spare litt penger.
Søtpotita Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2007 Takk for svar Sånn som det ser ut på kartet, med forbehold om at jeg ikke vet hvor lang Sven Oftedals v er og hvor i den du skal, ville jeg tatt taxi. Det ser ut som du skal i et industriområde nærmere Kalbakken (nedre Kalbakken/Bredvet) og Veitvet, og det er ikke så lett å finne fram der om man ikke er kjent, dessuten møter du trolig ikke så mange å spørre om hjelp. Eventuelt kan du ta t-banen til Linderud eller Veitvet og taxi derfra, om du vil spare litt penger. ← Dette var lurt Eg kjem til å få litt god tid likevel, men ikkje så god tid at eg tørr å styre så fælt på eiga hand. Men kan ta t-bana til Linderud
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå