Gjest linnea Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har nå blitt henvist videre til spesialenheten og jeg gruer meg innmari til det. De skal vurdere medisinene mine. Siden jeg ikke merker noe på alle de antideppressivaene som jeg har prøvd. Jeg gruer meg veldig til å bli henvist dit. Er det noen som har hatt kontakt med spesialenheten her? Jeg har angst og depresjon...
Menninni Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 jeg kjenner ikke til dem men jeg håper virkelig de finner ut hvorfor ingen medisiner virker mot din angst og depresjon, og at de finner en medisin som virker!
Gjest linnea Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Er det noen som vet? Jeg har søkt inne på nettet også, men finner ikke noe intressant der heller.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 jeg kjenner ikke til dem men jeg håper virkelig de finner ut hvorfor ingen medisiner virker mot din angst og depresjon, og at de finner en medisin som virker! ← Tusen takk for svar menninni....
Navnløs Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 Spesialenheter finnes det over hele landet, og innenfor alle mulige felter. F.eks. at det kan være en spesialenhet som tar for seg kreft, en annen som tar for seg psykiatri etc. Det er vel slik at det jobber spesialister i psykiatri dit du skal, som psykiatere med mye erfaring og utdanning. Poenget er vel å gjøre en utredning av sykdomsbildet ditt, og finne andre alternative medisiner som kan virke bedre for deg. Det vil vel i hovedsak være å snakke med deg om hvordan du har det, hva du merker av medisiner i forhold til effekt, og kanskje du må fylle ut noen spørreskjemaer, ta prøver ol. (Jeg vet ikke sikkert, men jo mer de undersøker, jo mer finner de jo ut). De er interessert i å få et så godt bilde av din situasjon som mulig, så de kan hjelpe deg til å få det bedre. Håper de finner ut noe som gjør at du får det litt bedre!
strilen Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Jeg har nå blitt henvist videre til spesialenheten og jeg gruer meg innmari til det. De skal vurdere medisinene mine. Siden jeg ikke merker noe på alle de antideppressivaene som jeg har prøvd. Jeg gruer meg veldig til å bli henvist dit. Er det noen som har hatt kontakt med spesialenheten her? Jeg har angst og depresjon... ← Jeg har hatt kontakt med spesialenheten for psykiatri her jeg bor i lang tid. Det er de som vurderer hvilken form for behandling jeg trenger og hvilken type medisin jeg må ha, som en over her skrev. Det er erfarne psykiatere og psykologer og sykepleiere som jobber der, og de gjør i de aller fleste tilfellene en veldig god jobb. Har du prøvd Orefiril som antidepressiva, den funker for meg, det gjør ikke de andre . Men den krever en del oppfølging av lege. Du får møte med et åpent sinn, og være trygg på at du er i de beste hender. Gi dem en sjanse til å hjelpe deg. lykke til !!
Gjest linnea Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Tusen takk for svar strilen og navnløs... Jeg gruer meg til jeg skal ha kontakt med spesialenheten. Tror det er lang ventetid dit.
Gjest linnea Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har ikke prøvd orifril nei. Så bra de virker på deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå