Gjest ~Alwa~ Skrevet 1. februar 2007 #22 Skrevet 1. februar 2007 Beyonce er ei nydelig jente det. Når det er sagt tror jeg alle og enhver kunne blitt drømmedame med 13 stylister på slep. Det er ingen hemmelighet at Beyonce som mange andre jenter også har cellulitter, er oppblåst av PMS og at håret hennes uten stylingprodukter ser ut som en god blanding av spælsau og kjønnshår. Men som sagt, pen jente er hun
CoolDuckie Skrevet 1. februar 2007 #23 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Er det mulig og ha alt dette samtidlig???? Hørte vi lav IQ CoolDuckie......eller følte du deg truffet? ← Lav IQ henger ofte sammen med sviktende språkferdigheter. Dersom det var du som presterte å skrive "henge pupper" og "øl mage", samt "noe annet en ei" , tyder det på at hodet ditt ikke akkurat fungerer helt optimalt. Dessuten skulle det stått "Er det mulig å ha alt dette". I tillegg vet jeg ikke helt hva "samtidlig" betyr; kanskje "samtidig"? Enten er du virkelig tett i pappen, eller så er du dyslektiker og bare moderat tett i pappen. CD Endret 1. februar 2007 av CoolDuckie
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2007 #24 Skrevet 1. februar 2007 stakkarslig hersketeknikk det der, coolduckie Angrep på dyslektikere passer seg ikke.
CoolDuckie Skrevet 1. februar 2007 #25 Skrevet 1. februar 2007 stakkarslig hersketeknikk det der, coolduckie Angrep på dyslektikere passer seg ikke. ← Det eneste jeg kunne finne på å angre på, er at jeg har brukt tid på et slapt troll. CoolDuckie
Amalie_85 Skrevet 1. februar 2007 #26 Skrevet 1. februar 2007 Ho er kjempe pen, men når jeg ser ho usminka på gata, syns jeg ikke jeg er så ulik, ja jeg har nok helt sikkert 5 kg mer enn ho og er lavere, så er jeg lys. Men med meg selv så vet jeg at jeg ikke er så ille Men hvem vet, kanskje hun og har hengepupper og ølmage når ho blir 40
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2007 #27 Skrevet 1. februar 2007 Synes ikke verken Beyonce eller Johnny Depp er så fantastiske. Finnes mye penere mennesker ute på gata hver dag. De er nemlig ekte, og ikke retusjerte merkevarer..
CoolDuckie Skrevet 1. februar 2007 #28 Skrevet 1. februar 2007 Ho er kjempe pen, men når jeg ser ho usminka på gata, syns jeg ikke jeg er så ulik, ja jeg har nok helt sikkert 5 kg mer enn ho og er lavere, så er jeg lys. Men med meg selv så vet jeg at jeg ikke er så ille Men hvem vet, kanskje hun og har hengepupper og ølmage når ho blir 40 ← Tviler jeg på, men hun kommer til å få svære lår og hofter om hun hun ikke holder seg i form . CD
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2007 #29 Skrevet 1. februar 2007 Tviler jeg på, men hun kommer til å få svære lår og hofter om hun hun ikke holder seg i form . CD ← Hva betyr "hun hun"?
CoolDuckie Skrevet 1. februar 2007 #30 Skrevet 1. februar 2007 Hva betyr "hun hun"? ← Vet du virkelig ikke hva "hun hun" betyr ? CoolDuckie
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2007 #31 Skrevet 1. februar 2007 Ho er kjempe pen, men når jeg ser ho usminka på gata, syns jeg ikke jeg er så ulik, ja jeg har nok helt sikkert 5 kg mer enn ho og er lavere, så er jeg lys. Men med meg selv så vet jeg at jeg ikke er så ille Men hvem vet, kanskje hun og har hengepupper og ølmage når ho blir 40 ← du er ikke så veldig cool, duckie...
Scorpina Skrevet 1. februar 2007 #32 Skrevet 1. februar 2007 Tråden stenges nå da den strengt talt ikke går under kategorien "seksualitet". Scorpina (mod)
Fremhevede innlegg