Gå til innhold

KUN damer: Kva skonummer brukar du?  

1 stemme

1. 1. KUN damer: Kva skonummer brukar du?

• 36 eller mindre
      29
    • 37
      36
    • 38
      46
    • 39
      24
    • 40
      24
    • 41
      18
    • 42
      4
    • 43 eller større
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker størrelse 39 og 40 nå...synes det er litt i største laget, men har i alle fall kommet meg litt...

Da jeg gikk på ungdomsskolen, fant jeg et par i størrelse 42 som jeg syntes passet perfekt... :o

Er det ikke rart hvordan idolene forandrer seg? Da jeg var på den alderen, var det om å gjøre å ha så store sko som mulig, nå er det omvendt... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker 41 i sko. Hadde en periode hvor jeg tvang på meg str 40, men det var sjelden jeg klarte å gå i de skoene.

Nei det er nok bedre å bare innrømme at jeg bruker 41 og kjøpe sko som passer!!

Samboeren bruker str 49..Han har et h***** med å kjøpe seg sko, og når han endelig finner seg noen ok sko, koster de veldig mye.

Skrevet
Jeg bruker 41 i sko. Hadde en periode hvor jeg tvang på meg str 40, men det var sjelden jeg klarte å gå i de skoene.

Nei det er nok bedre å bare innrømme at jeg bruker 41 og kjøpe sko som passer!!

Samboeren bruker str 49..Han har et h***** med å kjøpe seg sko, og når han endelig finner seg noen ok sko, koster de veldig mye.

Såvidt jeg husker så er vel både du og samboeren din ganske høye også, derfor hadde det vært rart om dere hadde mindre føtter!!

Men str. 49???! :o Woooaw!!! :sjokk::Hehe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Joda du har rett i at vi begge er ganske høye. Jeg er 1.78, og hadde jeg hatt str 37 i sko, så hadde det nok sett ganske rart ut. Samboeren min er veldig høy-2.05-, og de fleste på hans høyde har vel like store bein som han.

Skrevet

Hei!

Bruker str.39-40 og stolt av det!Finner aldri pensko da... :oops:

klemz fra:

Gjest Mayamor
Skrevet

Bruker str. 40.

Måtte flire litt da jeg så dette temaet...

En liten dame på jobben (1.50) skulle ha seg nye klogger (vi jobber på et kjøkken). Hun vill ha str. 35... :ler: Hælen tyter utfor skoen, og da vi andre påpekte det sa hun bare at hun som var så liten og nett, kunne ikke ha større sko... :ler:

Jo - det kunne hun med sikkerhet hatt... :wink:

Den forfengeligheten, den forfengeligheten... :hoho::hoho::hoho:

Jeg er 169 cm høy - og skostørrelsen er akkurat passelig !!!

Skjønner ikke dette med at enkelte kvinner ser på det med liten skostørrelse som feminint...

Vil heller bruke str. 40 og kunne gå godt.

Føttene får jo tross alt en stor belastning i løpet av en lang arbeidsdag og ikke minst i løpet av et langt liv...

Klem fra storfoten Maya30 :kul:

Skrevet

Størrelse 36 passer vanligvis perfekt til meg, men det har hendt at jeg må ned i 35... :oops:

Ei lita jente som meg ville nok sett rar ut med svære føtter, så jeg er fornøyd med mine søte små. :D

Skrevet

jeg bruker störrelse 40 og det har jeg gjort siden jeg var ti år..

ganske kjedelig å finne kjempefine sko - i nr 37- som ser ut som tankskip når de er i min störrelse..

Skrevet

Til vanlig str 37, i sandaler 36 og i vintersko osv 38.

Eneste problemet med disse størrelsene er at sko veldig fort blir utsolgt i dem :roll:

Skrevet

Mye rart å svare på er på KG egentlig, men jeg svarer jeg... som regel sko med nr. 38 under på min fot :blunke:

• 1 år senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Merkelig. Tyngdepunktet pleier å ligge i overkant av 38 enn i underkant på andre vitenskapelige undersøkelser.

Skrevet

Gjest skrev:

Merkelig. Tyngdepunktet pleier å ligge i overkant av 38 enn i underkant på andre vitenskapelige undersøkelser.

Det er mulig, det vet jeg ikke noe om, men når ble dette en vitenskapelig undersøkelse? Og, for øyeblikket er det flere som har over 38 enn som har under...

Gjest Madam Felle
Skrevet
Før første barn: 38-39

Før andre barn: 39-40

Etter andre barn: 40-41

Er jammen glad jeg ikke skal ha flere barn!

:o

blir en større i føttene av å få barn? Har jeg ikke merket. Jeg har brukt str 38 siden jeg var 14 år, og bruker det fortsatt.

Gjest gjesta
Skrevet

:o

Da tør ikke jeg få barn. Plutselig sitter jeg der med maaaaaange sko som ikke passer.. Hva da?

Bruker forresten 36-37 i vanlige sko og sandaler og 38 i støvletter pga av "fotballegger". Stemte 37, siden jeg har flest sko i det nummeret.

Skrevet

... skulle tro du svarte for meg :wink:

Gjest Pailabb
Skrevet

Selv om jeg er kvinne med digre pailabber i str. 44,5 er det flere menn som har sagt at de liker dem. De synes det er sexy å se stortærne vifte i luften.

Bra enkelte menn har stor-tå-fetisj! I selskap ser det helt greit ut å gå i stiletthæler og ha str. 44,5.

Mannen min har str.41 og det er helt ok for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...