Gå til innhold

KUN damer: Kva skonummer brukar du?  

1 stemme

1. 1. KUN damer: Kva skonummer brukar du?

• 36 eller mindre
      29
    • 37
      36
    • 38
      46
    • 39
      24
    • 40
      24
    • 41
      18
    • 42
      4
    • 43 eller større
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eit spørsmål eg byrja å lura litt på etter å ha snakka litt med ei i ein skoforretning: Kva skonummer brukar damer? Har trudd det ikkje var så mange med 41 og (særleg) over, men...

(Og altså til hankjønnet: Ikkje stem her...)

Skrevet
:ler2: Jeg må le, det er så mange rare spørsmål her inne - og jeg svarer..... :ler2: - forresten 37, heldigvis ikke større... :wink:
Skrevet

Jeg bruker nr. 38. Har gått opp en størrelse etter at barna kom.

Litt rart.....

Gjest sexysadie
Skrevet

jeg har en bitteliten fot bruker 35 i sko.

Skrevet

Svarte 38, men har også sko i både str. 37 og 39.

Kommer an på om det er sommer eller vinter og formen på skoen.

Skrevet

Har også bittesmå føtter. Bruker str. 34-35 jeg. Hihi :) Mindre føtter en barna jeg sitter barnevakt for nesten.. Er egentlig glad jeg ikke har så store bein. Passer ikke med 40 i sko når man er under 1.60 høy mener nå jeg!

Gjest Étoile
Skrevet

Ca 50-50 39 og 40.... spørs hvor brede skoene er, for føttene mine er vel 39 i lengden, men er litt brede så må ofte kjøpe 40. Her er det ikke små og nette jenteføtter nei... :-? Har vel arvet det av mamma, hun bruker 41/42... ikke lett å finne pene damesko i den størrelsen!

Skrevet

Hei. Jeg heter Starya. Jeg bruker 41 i sko. Og det er mange av oss. Det det være, for hver jæv.. gang det er skosalg er det nesten ingenting igjen i 41... :roll:

Skrevet

Før første barn: 38-39

Før andre barn: 39-40

Etter andre barn: 40-41

Er jammen glad jeg ikke skal ha flere barn!

Skrevet

Harmløst spørsmål ... hehe..

Bruker for det meste 37, men

har også noen par i 36..

:lol:

Skrevet
Jeg bruker nr. 38. Har gått opp en størrelse etter at barna kom.

Litt rart.....

Jeg brukte nr. 37 før jeg fikk nr. 2...og nå bruker jeg 38...det er litt merkelig ja.... :roll::)

Skrevet

Det er helt vanlig ved økt alder eller tyngde at man går opp et skonummer eller to. Foten blir presset flatere.

Selv er jeg presset til 40.

Skrevet

Jeg er foreløpig ikke presset i det hele tatt :ler: - bruker 37. (Og kjøpte meg nye sko i dag, faktisk.)

Skrevet

Bruker 40 i sko.

Hadde en durabelig kræsj på basketball-banen for noen år siden og ødela ene stortåen; før brukte jeg str. 39. Kjedelig med forskjellige føtter!

Vibeke

Skrevet

Bruker 40 eller 41 alt etter hvilken type sko.

Starya; tror butikkene tar inn færre sko i str 40 og oppover :-? , iallefall enkelte butikker. Dersom jeg finner meg at par sko så kjøper jeg dem med en gang for neste gang jeg er innom er de solgt.....

Skrevet

Stort sett 40 - 41. I aerobic joggeskoene mine har jeg 42! Står støtt og får mye sko for pengene altså :ler:

Jeg er veldig glad for at føttene mine ikke har vokst etter at jeg fikk barn.

Sylspisse sko har aldri vært min favoritt :ler2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...