Gjest Pillo Skrevet 12. desember 2007 #21 Skrevet 12. desember 2007 Har prøvd pillene gratis i en mnd og gått ned 6 kg uten å forandre kosthold, og jeg trener heller ikke ved siden av! Så lenge det ikke er noe farlig med de, er detet en super metode for de det funker for. Er fornøyd med firmaet og fått alle bestillingene mine til avtalt tid og pris. Det skader ikke å prøve en mnd får å se om dette er tingen for deg;)
Gjest Bond Skrevet 12. desember 2007 #22 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Det er viktig å ta dette ca.15-25 min. før måltidet.Drikk masse vann. En går jo ned med bare det og Med å drikke masse vann ikke så lenge før måltiden, er jo en MYE mindre sulten og spiser mye mindre, selv om det føles at du spiser deg mett... Endret 12. desember 2007 av mrs_bond
Gjest Bolledeig Skrevet 16. desember 2007 #23 Skrevet 16. desember 2007 Har prøvd pillene gratis i en mnd og gått ned 6 kg uten å forandre kosthold, og jeg trener heller ikke ved siden av! Så lenge det ikke er noe farlig med de, er detet en super metode for de det funker for. Er fornøyd med firmaet og fått alle bestillingene mine til avtalt tid og pris. Det skader ikke å prøve en mnd får å se om dette er tingen for deg;) Hei hei, selger Påfallene hvordan alle slike tråder plutselig får en kjempebump av en som er SUPERfornøyd og anbefaler det til alle.
Brukernavn Skrevet 20. desember 2007 #24 Skrevet 20. desember 2007 Hei:) Sitter her og leser om reduxin. Sånne piller som kan hjelpe en å komme lettere ned i vekt. Alltid vært litt skeptisk mot sånne piller for å hjelpe en, men har så lyst til å en gang faktisk prøve det, for å se om det hjelper!Derfor lurte jeg på om noen her har prøvd akkuratt disse?!og med hvilke resultater?! Her er noen fakta om produktet: Ekstrakt fra hvite hagebønner Betydelig vektreduksjon Hindrer karbohydrater i å omdanne seg til fett Kan redusere kaloriinntaket ditt med 25 % Passer godt for det norske kostholdet Effektiv mot stivelse fra brød, pasta, poteter, ferdigmat m.m. Inneholder det kraftigste og best dokumenterte slanketilskuddet, Phaseolus Vulgaris Klinisk studie viste et vekttap på nesten 3 kilo på 4 uker. Vitenskapelige undersøkelser i Norge viste en betydelig vektreduksjon. Med virkestoffene i Reduxin får du fiber i stedet for kalorier. Virker også gunstig på blodsukkeret. Her er en link til siden jeg fant det: http://www.nuform.no/no/ned_i_vekt/ Noen erfaringer?!Litt lyst til å prøve det gratis i 30 dager og se:) Jeg prøvde disse. Det stod at det var gratis i 30 dager. Når produktet kom var det med en regning på 300kr. Jeg ringte og klaget, og de mente jeg ikke hadde lest annonsen godt nok Konklusjon: Pillene fungerte ikke det minste - dårlig og useriøst firma!
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 9. januar 2008 #25 Skrevet 9. januar 2008 Til dere som har gått ned et par raske kilo med reduxin: det er sannsynligvis bare vann. Det samme skjer når en bruker eple-eddik, det er ikke fett, men vann som er ute av kroppen, og gjør at en veier mindre http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=382174
Gjest Gjest_Linnie_* Skrevet 17. januar 2008 #26 Skrevet 17. januar 2008 Jeg prøvde disse. Det stod at det var gratis i 30 dager. Når produktet kom var det med en regning på 300kr. Jeg ringte og klaget, og de mente jeg ikke hadde lest annonsen godt nok Konklusjon: Pillene fungerte ikke det minste - dårlig og useriøst firma! Hah, opplevde akkurat det samme. Fikk så mye trøbbel med de at jeg sitter med ei regning på 600 kr fordi jeg ikke betalte den første!!
Gjest Geita Skrevet 2. februar 2008 #27 Skrevet 2. februar 2008 Halla, er ei jente på 22 som faktisk har prøvd Reduxin Veide 76 da eg startet, gått på det nå i 1,5 mnd, og vekten er blitt 69. Angående kosthold så spiser jeg ca det samme,dvs knekkebrød,brød,pasta osv:P Skader da ikke prøve for dere andre? Er ihvertfall fornøyd selv
Gjest Bolledeig Skrevet 2. februar 2008 #28 Skrevet 2. februar 2008 Og så var denne bumpet nok en gang
Gjest Gjest_Yvonne_* Skrevet 10. august 2008 #29 Skrevet 10. august 2008 Heisann:) Har akkurat bestilt disse, rett å slett for å få en liten ekstra motivasjon Har hatt to år nå uten trening av div. grunner og har gått opp 16 bitre kilo. Men jeg er ikke så godtroene at jeg tror jeg framdeles kan sitte på rumpa.. Skal kombinere med trening, som styrke, og jogging. Men skal skrive et nytt inlegg om en tre uker, og se om effekten har vist seg:)
lompa80 Skrevet 11. august 2008 #30 Skrevet 11. august 2008 Hei:) Sitter her og leser om reduxin. Sånne piller som kan hjelpe en å komme lettere ned i vekt. Alltid vært litt skeptisk mot sånne piller for å hjelpe en, men har så lyst til å en gang faktisk prøve det, for å se om det hjelper!Derfor lurte jeg på om noen her har prøvd akkuratt disse?!og med hvilke resultater?! Her er noen fakta om produktet: Ekstrakt fra hvite hagebønner Betydelig vektreduksjon Hindrer karbohydrater i å omdanne seg til fett Kan redusere kaloriinntaket ditt med 25 % Passer godt for det norske kostholdet Effektiv mot stivelse fra brød, pasta, poteter, ferdigmat m.m. Inneholder det kraftigste og best dokumenterte slanketilskuddet, Phaseolus Vulgaris Klinisk studie viste et vekttap på nesten 3 kilo på 4 uker. Vitenskapelige undersøkelser i Norge viste en betydelig vektreduksjon. Med virkestoffene i Reduxin får du fiber i stedet for kalorier. Virker også gunstig på blodsukkeret. Her er en link til siden jeg fant det: http://www.nuform.no/no/ned_i_vekt/ Noen erfaringer?!Litt lyst til å prøve det gratis i 30 dager og se:) Ikke kast bort pengene dine... Funka hvertfall ikke på meg....
Gjest Reflektert Skrevet 14. september 2008 #31 Skrevet 14. september 2008 Kjære kvinner og menn som går på dette tullet om Redixin m.m. Våkn opp og skjerp dere! Det er mange måter å gå ned i vekt på, mange falske slankemidler kan bidra til vekttap med å følge pakkens anvisning 100%. Du går ned i vekt med å ødelegge kroppen (tabletten), eller fordi du spiser sunnere/trener mer (anvisningene ber deg trene m.m.). Pengene får du selvsagt aldri tilbake. Jeg blir totalt oppgitt over hvor mange utrolig lettlurte mennesker det er som går på slikt. Det hele er jo trist og tragisk, man lurer mennesker som blindt tror på alt de hører, mennesker som ikke evner å reflektere og undersøke. Mennesker som finner hverandre i forum m.m. på nettet og hisser opp hverandre om virkningen, uten tanke på helse og kroppens behov. Det hele er trist og ille, men en del mennesker vil bedras om og om igjen uten evne til å lære og forstå.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #32 Skrevet 30. september 2008 hei... jeg kunne godt tenke meg å prøve Reduxin, men bor i Sverige å hær har jeg ikke funnet den, det er dumt....
Gjest Gjest_Nell_* Skrevet 6. oktober 2008 #33 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg var så dum å bestille disse "slankepillene"... Sa opp abonnementet, men neida, det gikk ikke, for avbestillingsfristen var gått ut. Javel, men jeg ville si opp uansett skrev jeg... Nei det gikk ikke, de hadde allerede sendt meg neste pakke... Vel, det hadde de altså ikke, fikk de leeeeeenge etterpå.. Uansett... Returnerte pakken. Sa opp igjen.. Da fikk jeg faktisk "lov" til å si opp abonnementet. MEN, fikk en regning på 200 kroner for den pakken jeg returnerte. Drittfirma. Useriøst og rett og slett tragisk. Pillene funket ikke heller. Må heller si du er ganske urutinert som ikke klarer å melde deg ut innen fristen, dessuten så fikk du sagt opp abn. ditt, men ettersom du ikke sa ifra innen fristen så var pakken allerede fakturert og lagt til utsending, og etter siste pkken var mottatt av deg så var da abn. ditt sagt opp. Og hadde du vært såpass oppegående så hadde du lest avtalevilkårene og der står det faktisk at du kun har returrett på den første pakken du mottar, og at du vil få en omkostningsfaktura på 198,- om du velger å returnere den. Nuform har glimrende kundeservice sålenge du overholder dine plikter som kunde. De hjelper og gir råd, og om du ønsker å si opp innen fristen så er det ALDRI noe problem å si opp, tar deg eksakt 20 sek. Så jeg vil vel heller si, skyld deg selv....
Gjest Mii Skrevet 9. oktober 2008 #35 Skrevet 9. oktober 2008 gå inn på denne siden.et 100% ærlig svar ang reduxin. glem media presset http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=382174
Gjest Bønny Skrevet 11. oktober 2008 #36 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg gikk ned ved hjelp av reduxin, trengte ikke legge om kosten, men fant ut det fungerte enda bedre da jeg kombinerte det med amfetamin!! Virkelig å anbefale!!! Neida, tuller selvsagt. Syntes det er litt lureri selve navnet Reduxin, det minner svært om Reductil som er et reseptbelagt slanke middel, med dokumentert virkning som øker metthetsfølelsen. Men kan vi da ikke bare stappe i oss disse hagebønnene istedet for å ta dem i tbl form? skulle jo tro det ga enda bedre virkning hvis det er det som er den hemmelige ingrediensen.....
Gjest jan w Skrevet 23. oktober 2008 #37 Skrevet 23. oktober 2008 Dere burde lese denne fra tv2 hjelper deg
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #38 Skrevet 7. november 2008 Ja jeg gikk i fella å kjøpte Reduxin, virka ikke i det hele tatt, fikk bare luftproblemer å smerter i magen...Bare lureri...dessuten fikk jeg ikke den første pakka gratis heller...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå