Gå til innhold

Blir puppene mer "hengete"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte plutselig på dette i dag:

Blir pupper mer hengete av å ikke bruke bh? :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Gjest =tentacle=
Skrevet

Ja, i hvertfall hvis de er store/tunge. Tyngdekraften drar dem nedover, og huden strekkes slik at de blir lengre. Aktivt liv med mye sleng på dem virker samme vei. BH sparer puppene en del, hvis den gir god støtte.

Skrevet

Det sier seg selv da.. nesten alle damer med store pupper får hengepupper :P

Skrevet
Man får hengepupper av å bruke bh. Fibrene som holder brystene oppe blir atrofiert av ikke-bruk og vips så har man hengepupper.

http://www.007b.com/why_wear_bras.php

Dette så jo veldig....seriøst ut...

FIA - Female Intelligence Agency :ler:

Skrevet
Dette så jo veldig....seriøst ut...

FIA - Female Intelligence Agency :ler:

He he, sant.

Jeg tror det er lurt å lese litt flere steder enn ETT i slike tilfeller som dette. De fleste forskningsrapporter sier at puppene blir slappe uten BH hvertfall.

Skrevet

Jeg synes mine blir mer "daffe" etter et par dager/uker i friluft. Men merkelig nok, de strammer seg opp igjen om jeg bruker bh kontinuerlig i et par uker. Blir uansett veldig av og på med bruken, kommer an på hva jeg jobber med, og hva jeg gjør i fritiden. Om det skulle være relevant så har jeg ca 85 C

Skrevet

Den viktigste faktoren i forhold til hengete pupper er gener (og fødsel og amming), alt annet blir egentlig bare å forsøke å utsette det uunngåelige. Ved å bruke bh unngår man at tyngdekraften får fritt spillerom, men samtidig gjør det at musklene bak og over puppene får trimmet seg mindre, noe som kan føre til at de blir mindre spretne. Så dersom man har pupper som henger litt bør man nok bruke bh, for å hindre dem i å fortsette sørover, men har man spretne pupper kan det være en fordel å ikke bruke det, for å opprettholde muskulaturen rundt dem.

Skrevet

hm ... ja

Mine er 75 B, og det er avhengig av hva jeg har på meg om jeg bruker bh eller ikke....

Går egentlig mest med............. Men så blir det daffedagene hjemme alene de får henge fritt hehe. Noen som kjenner seg igjen :ler:

Skrevet
Den viktigste faktoren i forhold til hengete pupper er gener (og fødsel og amming), alt annet blir egentlig bare å forsøke å utsette det uunngåelige. Ved å bruke bh unngår man at tyngdekraften får fritt spillerom, men samtidig gjør det at musklene bak og over puppene får trimmet seg mindre, noe som kan føre til at de blir mindre spretne. Så dersom man har pupper som henger litt bør man nok bruke bh, for å hindre dem i å fortsette sørover, men har man spretne pupper kan det være en fordel å ikke bruke det, for å opprettholde muskulaturen rundt dem.

Med respekt å melde, muskulaturen bak brystet gjør lite eller ingenting for å holde brystet oppe. Og de trenes iallefall ikke ved at man går uten bh, da bør du heller prøve brystpress med vekter. Et bryst består stort sett av fett og all verdens trening av muskelen bak vil ikke kunne gi mer spretne eller mindre hengende bryster. Det vil kanskje gi deg bedre holdning.

Skrevet
Med respekt å melde, muskulaturen bak brystet gjør lite eller ingenting for å holde brystet oppe.

God muskulatur rundt puppene er med på å heve dem, og skyve dem frem. God holdning er også viktig, som du er inne på. Og musklene får trim ved at de blir brukt.

Skrevet
God muskulatur rundt puppene er med på å heve dem, og skyve dem frem. God holdning er også viktig, som du er inne på. Og musklene får trim ved at de blir brukt.

Ja, men de blir ikke brukt av at du går uten bh, fordi musklene bak ikke er knyttet til selve brystet. Du kan trene muskelen bak slik at "veggen" som brystet henger på blir strammere, men selve brystet blir ikke strammere.

Skrevet
Man får hengepupper av å bruke bh. Fibrene som holder brystene oppe blir atrofiert av ikke-bruk og vips så har man hengepupper.

http://www.007b.com/why_wear_bras.php

Alle afrikanske damer / damer fra land som ikke bruker for mye klær har jo DE faste brystene ja.. øøøøøøøøøøøøøøøøøøøø

Skrevet
Ja, men de blir ikke brukt av at du går uten bh, fordi musklene bak ikke er knyttet til selve brystet. Du kan trene muskelen bak slik at "veggen" som brystet henger på blir strammere, men selve brystet blir ikke strammere.

De blir jo brukt, ved at puppene henger på de musklene det er snakk om. Og det stemmer at selve brystet ikke kan trenes, siden det ikke består av muskler.

(At afrikanske damer fra stammekulturer ofte har hengepupper er vel en kombinasjon av gener, pga dette har vært det foretrukne skjønnhetsidealet, og måten de ammer på.)

Skrevet
De blir jo brukt, ved at puppene henger på de musklene det er snakk om. Og det stemmer at selve brystet ikke kan trenes, siden det ikke består av muskler.

Det er jo som å si at man kan trene opp en hengemage fordi det finnes muskler innenfor hengemagen.

Skrevet
Det er jo som å si at man kan trene opp en hengemage fordi det finnes muskler innenfor hengemagen.

Nei det er det ikke. Jeg sier ikke at man kan trene pupper som henger til knærne til å bli små og spretne heller. Jeg sier bare at det å ha en aktiv brystmuskulatur gjør at man kan utsette det å få hengepupper litt lenger, enn om man ikke har det.

Skrevet
Nei det er det ikke. Jeg sier ikke at man kan trene pupper som henger til knærne til å bli små og spretne heller. Jeg sier bare at det å ha en aktiv brystmuskulatur gjør at man kan utsette det å få hengepupper litt lenger, enn om man ikke har det.

Ja, men man har ikke en aktiv brystmuskulatur ved å gå uten bh! Det er hele poenget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...