Gå til innhold

Åh! KG, HEGE, KONKURRENTEN!

Fremhevede innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet

Hva i pokker er det som skjer? Det er så irriterende at alle skriver både her og der om hva som har skjedd med Hege. Jeg har lest linkene både på TT og på konkurrenten, men jeg blir ikke klokere. Alle sier bare at det er forferdelig, helt utrolig osv. Men hva er det som har skjedd og hvordan kan alle vite hva det er, og hvor fælt det er, når ingen (nesten) vet hva det er?

:klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrizzy
Skrevet (endret)

:overrasket:

Hva er dette for noe?! Nei uff, nå ble jeg dårlig.

Endret av Chrizzy
Skrevet

Denne blir sletta, Chrizzy...

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Syns dette er leit, men det har jeg kommentert her inne og til Hege selv på TT!

Jeg kommer ikke til å sympatislette meg av den grunnen fra KG.

(ikke alle gjør det av den grunnen da)

Ønsker både KG, Hege, og konkurrenten.no lykke til! :)

Endret av Silmarill
Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

At det går an!!!!! :overrasket:

Saaaaknar Hege!!!!!

:grine:

*vurderer sympatisletting*

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Jeg kommer ikke til å slette meg (?), men har litt dårlig følelse for KG for tida. Ikke så stas her lenger... :(

Skrevet

Kan noen fortelle meg hva en Milla-tråd er?

Gjest Bodillen
Skrevet

Neeeeeeei!!!!!!!!

Skrevet

Vi får ikke lov.

Skrevet
Neeeeeeei!!!!!!!!

:ler: forstår...isoler smilyen fra saken! Jeg prøver bare å forstå hva som skjer, men labber ut og finner på noe annet.

Skrevet

Gry- før du stenger tråden og svarer at du ikke kan kommentere personalsaker, hadde det vært flott hvis du kunne kommentere litt av det som skjer her inne generelt , uten å nevne Hege og utestenging av brukere.

Eller venter du bare på at stormen skal gå over

Skrevet
Gry- før du stenger tråden og svarer at du ikke kan kommentere personalsaker, hadde det vært flott hvis du kunne kommentere litt av det som skjer her inne generelt , uten å nevne Hege og utestenging av brukere.

Eller venter du bare på at stormen skal gå over

Ja det hadde vært veldig greit. Vi leser litt her og der, og mange av oss skjønner ikke stort. Kanskje vi ikke har noe med det, men det florerer hint over hele forumet.

Skrevet

Det virker merkelig dersom den tråden som Hege startet skal være årsaken til at hun mister jobben. Har ikke hun lov til å diskutere hvordan forumet skal være? Jeg forstår ikke hvorfor tråden var helt forferdelig.

Og hvorfor er Champagnepikken stengt ute? Hva har han sagt?

Skrevet

Siden det her er snakk om en personalsak kan Gry ikke kommentere denne tråden. Som kjent er det ikke lov å spekulere i forumet på Kvinneguiden, tråden lukkes derfor.

Mette Admin

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...