Gå til innhold

My So Called Life

Shiloh

Anbefalte innlegg

Du må sende PM til moderator, hun skifter nick for deg minnimy ;)

:ler: Ja, jeg sov med ørepropper og dyne over hodet, men lydene trenger litt gjennom uansett.

Hun sover uansett litt roligere enn før.

Må bare bli vant med det. :)

Håper du har sovet godt med to snupper i hus! :klem:

Jeg er akkuratt lik deg Charmina! :legrine:

Koser deg med barna dine? :kyss:

Nå må jeg stikke innom dagboka di! ;)

Det ble siste episode av Torpedo igår istedenfor film, syns det tapte seg litt men men, grei nok!

I natt har det blååååst mye, som vanlig. :sjenert:

Snuppa våknet 0830, fikk mat nå & ligger å hikker under lekestativet. :hjerte:

Igår grep hun en ting for første gang! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Potter

Jeg fikk ikke med meg episoden med den dødfødte kalven jeg,og det er jeg egentlig glad for. Får så vondt inni meg av å se sånne ting...

Jeg pleier ofte å sitte å se på katten vår og lure på hva den tenker. For jeg er helt sikker på at den tenker og har følelser.

Ha en fin dag med mannen og snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også det var kjempetrist å se den døde kalven, og reaksjonen til mamman... Jeg tenkte "tenk hvis det hadde vært meg" :grine:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vokst opp med katter, og ja de er smarte & lure Mrs.Potter :sjarmor: :klem:

Jeg tenkte det samme Burpen :grine:

En grusom følelse for kua... :tristbla: :klem:

Ååå det er fantastisk å være mamma... :legrine:

Det blir mer og mer kos & stas for hver dag som går. :hjerter_rundt:

Stadig nye lyder, grimaser & bevegelser.

Hun er så utrooolig herlig! :hjerter:

Hun lå bare å sparket villt og smilte og lo lenge istad, så søt..

Nå sover hun søtt i senga si. Gulljenta mi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er håpløs.. Fant fram godis nå.. igjen. ;)

*nam nam*

legger det tilbake i skuffen....  :sjenert:

Fyyy, :fy_fy: dårlig gjort å friste med godis på den måten!! (Mangler helt viljestyrke på den fronten for tida. :sjenert: )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos men travel dag ~Mrs.Valentine~ ;)

Snuppa har omtrent ikke sovet noe på dagen, men sov godt hele natten.

Vi har kost oss hjemme, sett litt DIRT (serie) & litt hussysler ;)

Du da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du da? :klem

Hatt en litt travel dag, jeg også. Overtid på jobb, men i kveld skal jeg slappe av. Farmen snart. ;) Ser ut til å bli en spennende sending....noen nyheter som kommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Men i alle dager, er snuppa snart 3 måneder. :overrasket:

Det går jo så fort..bare ikke når man venter på disse skjønningene... :sjenert:

Morsomt å følge utviklingen til disse små ja!! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det går fort Kipa! :overrasket:;)

Er så mange herlige øyeblikk, gleder meg til flere... :hjerte:

Ser fram til å møte din lille? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu!

Du koser deg i mammarollen skjønner jeg! :legrine: Jeg er enign at det virkelig er herlig å leve med småtasser....

Tenk at snuppa di snart er 3 mnd.... :overrasket: Hvor har tiden blitt av? :klø:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Jeg blir så forbanna...............

Den ## babycall'en bare piper, med laderen i..

Jeg som betalte 1000,- for den.. De svarer ikke på mail når jeg klager på babycallen...

Advarer alle; IKKE kjøp Nova babycall..... :sur:

Ja det er fantaaastisk å se henne bli større Cr@sh..

Hun er så herlig :legrine: Helt forelska jeg :hjerter:

Får lyst på en til! :ler: Det må være deilig å ha to? ;)

:klem:

Ei som drepte sine barn, er på TV2 nyhetene :overrasket:

Hun må være psykisk syk.. så grusomt.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men har du ikke medfølelse med moren til kalven, hun var helt fra seg..  :tristbla:

.. uff.. Jeg syns det var grusomt, men er veldig følsom.. ;)

Jeg mener dyr er klokere enn mange tror, og ikke bare mat, så jeg tenker helt annerledes enn mange kanskje..  :sjenert:

De er ikke bare dyr, de er vesener som har følelser: http://forbrukerportalen.no/Artikler/2006/1154934808.68 ...

Men... jeg tror jeg slutter her, ellers hisser jeg meg bare opp, og da blir det en stooor diskusjon her ;)

Nå har vi sett Oprah & :humpe: istad mens snuppa hvilte.  :sjarmor:

Blir en rolig hjemmekveld igjen. ;)

Fatter ikke tankegangen din...

Så drit i om kalven var død liksom, den er ikke verd en dritt? :klø:

Sorry, men sånne uttalelser provoserer meg..!  :forvirret:

Et samfunn bør stille seg som mål at medfølelse med dyr blir like akseptert som medfølelse med mennesker, og at dyrs rettigheter blir en like naturlig del av hverdagen, kulturen, religionen og politikken som menneskerettigheter.

Tror dere misforstår eller at jeg ikke har klart å formulere meg godt nok. Selvfølgelig har jeg medfølelse med et dyr når den mister noen den er knyttet til, selvfølgelig er det trist at en kalv er dødfødt.

Men det dere ikke må glemme er at en faktisk blir vant til slikt, på samme måte som jeg måtte venne meg til at et menneske på sykehuset døde da jeg jobbet der.

Dyr SKAL ha medfølelse, respekt og godt stell, jeg av alle vet det som sitter som styreleder i en dyrevernsorganisasjon, og jobber daglig med dyrs rett.

Jeg mente at jeg forstår at jeg er vant til dette når jeg ser andre reagerer slik de gjør.

Jeg kan også kommunisere med dyr på et noe uvant plan - i energiverdenen (slik som hestehviskere), så jeg kan svært svært ofte føle og vite hva det tenker og hvordan det har det.

For å dra sammeligninen videre til menneskeverdenen - helsepersonell slutter å sette seg ned å grine når de har opplevd dødsfall et visst antall ganger.

Så vær så snill og ikke bedøm meg for noe jeg ikke er, dere fremstiller meg som en kald og kynisk person.

Dere aner ikke hva dere snakker om. Spør før dere hugger hodet av noen.

Sånn, da har jeg forklart litt mer - og forhåpentligvis ser dere bildet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å dra sammeligninen videre til menneskeverdenen - helsepersonell slutter å sette seg ned å grine når de har opplevd dødsfall et visst antall ganger.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Samtlige jeg har jobbet med har kommet over den bøygen - noen trenger litt lengre tid enn andre. (og ja, jeg generaliserer litt, men jeg har faktisk enda til gode å se helsepersonell sette seg ned å grine etter et dødsfall - med mindre det er studenter eller helt ferske ansatte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke kuppe hele boka di om dette, Lianna, men jeg føler jeg må få lov til å forsvare meg/forklare bedre.

Håper dere koser dere i heimen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...