minnimy Skrevet 16. februar 2007 #141 Del Skrevet 16. februar 2007 ønsker deg en god helg, du kan lage ett par flasker og varme de i micro når det trengs.... kan en bruke vannkoker?jeg har ikke vært borti flaske på lenge,har fått en jente som tygger på den så det blir jo spennende når jeg skal i jobb igjen det blir bryllup i england,men det ser ut til at vi gifter oss i norge først ellers må vi være der i 8 dager og turen blir på ca 10.000 pga hundekennel også,da har vi en sermoni der med gjester.....vanlig sermoni uten at den er gyldig,ikke så gøyt,men jeg gifter meg to ganger med mannen i mitt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. februar 2007 #142 Del Skrevet 16. februar 2007 Nå lurer jeg også ang hjemmesiden.... Vi varmer melk i mikro ja Næring forsvinner hvis vannet er for varmt da man blander (eller varmer opp melka). Derfor man skal avkjøle vannet før man blander pulver Man skal ikke bruke varmt vann fra springen nei!!! Ved varmt vann fra springen har det lett for å komme metaller fra røret, pluss mer bakterier da! Da er det heller mye bedre å bruke kaldt vann fra springen og heller varme det i mikro. Får i alle fall ikke de metallene.... MEN! Bakterier blomstrer jo opp da det blir varmt. Trives jo best i varme de Vannkoker er genialt! Jeg koker opp vannet og bare lar det stå i kokern jeg... Varmer vannet i mikro rett før jeg skal blande. Enkelt og greit Nå kupper jeg boka di her..... Ellers anbefaler jeg deg å ta en titt her! Det er det mange nyttige tips ang flaskemating Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. februar 2007 #143 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg høres jo ut som den bedrevitern om dagen..... Er ikke det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #144 Del Skrevet 16. februar 2007 Å det var greitt å vite Kipa! Gooooood helg Svimle! Jeg pleier å koke opp vann i vannkoker, blande med pulveret minnimy. Så varmer jeg opp flaskene i bolle med vann fra vannkokeren, hvis de har stått i kjøleskapet, men er jo myyye raskere med mikro så slipper snuppa vente sålenge. At jeg ikke har tenkt på det før.. Åå, så herlig med to brylluper da! Oi... Jeg visste ikke at næringen forsvant hvis vannet var for varmt LinKri.. Er jo kjempesnillt med masse info, tusen takk! Vi koste oss masse hjemme igår kveld med goood middag og Ikveld blir det også rolig, med Senkveld som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. februar 2007 #145 Del Skrevet 16. februar 2007 Innom for å ønske deg og snuppa en deilig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #146 Del Skrevet 16. februar 2007 Takk for det Cr@sh! God helg til deg og gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. februar 2007 #147 Del Skrevet 16. februar 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 16. februar 2007 #148 Del Skrevet 16. februar 2007 bare husk å ta av tuten på flasken,en jeg kjenner puttet hele inni og sprutet melk over nesten hele kjøkken et etterpå du vet det nok men jeg måtte bare si det, det er utrolig hvor mye det info og klokere en blir når en får barn og jeg merker jeg er roligere med nr to enn 1 nå kjenner jeg lydene og vet mer. kos deg med senkveld de er knall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. februar 2007 #149 Del Skrevet 16. februar 2007 Med varmt, så mener jeg VEEEELDIG varmt altså Takk for PM! har vært inne og tittet, nydelige bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 16. februar 2007 #150 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg har hørt at vanlig melk overhodet ikke skal varmes o micro, men det har jo egentlig ikke noe med saken å gjøre... Bra med deg? Har besøk av stesønn vi. Imorgen skal mannen jobbe, men tok seg fri ikveld, så slapp jeg å være barnevakt og dro på russerevy istedetfor. Kjempemoro! Noen i klassen min var med der, og var faktisk blandt de beste. Ellers blir det rolig helg her, deilig det. Kjenner jeg er litt lei av å dra på byen. Ikke at jeg har vært så mye ute i det siste, men det er lissom alltid det samme... Koseligere med hjemmefest! Svarte deg forresten i dagboka mi...Gleder meg såååå til IKM og evt testing... Har IKM den 28 Feb. Tenk om vi hadde fåt positiv test.. Var det vanskelig å fortelle folk osv? Her omkring skal alle fortelle at jeg MÅ OG BØR ABSOLUT vente til jeg er ferdig å studere, at dte er "sånn og sånn" osv...Sikkert bare gode råd, men det er jo lissom MITT valg da...Prøver å overse sånt jeg. Selvom det er litt irriterende til tider.. God helg vennen..Mannen og jeg skal se serier på tv! Six feet under og første ep av Twin Peaks, mine favorittserier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. februar 2007 #151 Del Skrevet 16. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. februar 2007 #152 Del Skrevet 16. februar 2007 atte...er hjemmesiden for spesielle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #153 Del Skrevet 17. februar 2007 For et drittvær idag. Øsende pøsende.. Snuppa sov til 0730, fikk mat & sov igjen til 12 og fikk mat igjen, så gikk det bare en time - så fikk hun mat igjen nå kl. 13. God helg monja! minnimy! Skal huske det. Jeg er mye mer rolig nå, ettersom jeg forstår babyen mer etter hvilke lyder osv hun lager.. men de første ukene var jeg ganske stressa. Takk LinKri! Har du en fin helg? Ikke vanskelig å fortelle det til folk, bare kos det Bethina. Utenom at jeg måtte si det tidlig pga utdrikningslag... Men heldigvis gikk det fint! Kjipt med folk som maser.. Viktigste er hva som passer for dere! De blir nok glade på deres vegne når det klaffer skal du se. Ha en kjempefin helg søta! Pasha Jeg har sendt deg PM Kipa! Nå ser vi The Wild.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #154 Del Skrevet 17. februar 2007 Ikveld blir det rolig hjemmekveld. Imorgen skal vi til svigers på fastelavenskos. Drittvær ute fremdeles.. Da er det herlig å være inne. Skulle kjøpt noen stearinlys til senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. februar 2007 #155 Del Skrevet 17. februar 2007 Takk for pm med link. - Koste meg med å se masse fine bilder i natt da jeg ikke fikk sove.. ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #156 Del Skrevet 17. februar 2007 Koselig Kipa Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. februar 2007 #157 Del Skrevet 17. februar 2007 Hjemmeside ja.... Nå ble jeg jammen meg nysgjerrig. Håper dere får en fin lørdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #158 Del Skrevet 17. februar 2007 Har sendt deg PM monja! Ha en kooooselig lørdag! Ikveld er det Farmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. februar 2007 #159 Del Skrevet 17. februar 2007 Tusen takk for PM. Hvem tror du blir andrekjempe på Farmen idag? Synes det er vanskelig jeg. Egentlig håper jeg at dramaqueen Marianne ryker ut samtidig som jeg liker henne og *forvirret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 18. februar 2007 #160 Del Skrevet 18. februar 2007 Takka for PM på PM, men vi takke her også, jeg Tusen takk!! Masse fine bilder av søte snuppa! Hvordagn pakker du inn snuppa når dere er ute, egentlig? ...jeg lurer sånn på hva som er for mye, og hva som er for lite. det er jo egentlig ikke kaldt her (i forhold til hva jeg er vant med), så jeg lurer på om dunposen med lammeskinn vi har, blir for varmt Bruker dere masse ullsokker og ullstrømpebukser? Det er det eneste jeg mangler noe av, men jeg finner ingen steder... Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg