monja Skrevet 3. februar 2007 #61 Del Skrevet 3. februar 2007 Kos dere masse i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #62 Del Skrevet 4. februar 2007 monja Gikk det greitt igår Bethina? Vi koste oss MASSE igår! Super fest! Etterpå dro vi til en nattklubb. Har vært i SKIKKKKKKELIG bakrus idag! Mye bedre nå. Vi hentet snuppa i formiddag, søøte jenta mi. Ikveld skal vi spise chips med dip & se film. Deeeilig avslappende søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. februar 2007 #63 Del Skrevet 4. februar 2007 Bare meg som svinser innom og ønsker dere ei fin uke etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 5. februar 2007 #64 Del Skrevet 5. februar 2007 Så fint at du koste deg på første festen Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #65 Del Skrevet 5. februar 2007 Ha en fin mandag Skytte & Bellanice Idag er det babysvømming igjen, og jeg skal ta bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 5. februar 2007 #66 Del Skrevet 5. februar 2007 ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. februar 2007 #67 Del Skrevet 5. februar 2007 Så bar dere koste dere på lørdag! Håper dere får det kjekt på babysvømminga, og at du får tatt noen bra bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. februar 2007 #68 Del Skrevet 5. februar 2007 Lenge siden jeg har vaert innom. Kos dere paa babysvoemming, det hoeres saa goey ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 5. februar 2007 #69 Del Skrevet 5. februar 2007 Håper dere har kost dere på babysvømming! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #70 Del Skrevet 5. februar 2007 Det var kjempekos på babysvømming! Jeg fikk tatt endel bilder Burpen Svimle Holly Hobbie & minnimy Nå har vi sett Farmen. Imorgen er det barseltreff med fyso, men vet ikke om jeg orker å ta buss og styre med vogn og greier. Er en gang igjen, neste uke - mulig jeg går da, for det jeg egentlig vil er jo å treffe andre og gå på trilleturer osv. Snuppa sover. Idag er hun 2 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 5. februar 2007 #71 Del Skrevet 5. februar 2007 Stekt spaghetti i dagboka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. februar 2007 #72 Del Skrevet 5. februar 2007 Der var du tilbake, ja... Hyggelig å se deg igjen! Kan godt forstå at du syntes det var ille å levere fra deg snuppa di! Jeg tror ikke jeg klarer å la Julegaven ha barnevakt ennå. (Bortsett fra hjemme hos oss mens vi selv fortsatt er i leiligheten... Herlig hvis jeg og Mannen skal ordne oss middag eller gjøre noe annet i ro og fred. ) Men det er vel noe jeg må lære meg etter hvert! Får vel starte med å la Mannen ha han alene noen timer en dag. Og se at han tar flaske og alt selv om ikke jeg er tilstede. Vi driver og ser på babysvømming nå, men synes det er så dumt at det bare er på dagtid eller 20.00 på kvelden. På dagtid er det mye styr å få Julegaven med i bilen alene,og 20.00 bør han være på vei opp i senga. Får se hva vi gjør. Kanskje vi får vente til neste runde. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #73 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Svimle Må prøve det! Dere legger han fast rundt 20 hver kveld Susan Sto Helit? Våkner han hver 3-4 time etter det? Bra med rutiner! Her sover hun fra ca 23-00 og helt til 0830.. herlig! Er pga MME også da. Babysvømming er absolutt å anbefale vertfall, kjempekos! Babyene koser seg MASSE! Sikkert lurt å la mannen være alene med gutten deres også ja, at han blir vant med det! Og babyen har alltid godt av å være med andre, at man får barnevakt tidlig - som familie: besteforeldre osv.. Husker helsesøster nevnte det sist. Håper du har hatt en fin mandag! Endret 5. februar 2007 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. februar 2007 #74 Del Skrevet 5. februar 2007 Vi forsøker å få lagt han ca 20.00, Epica, men som regel begynner vi prosessen i 20.00-tida, og så sovner han ikke i senga si før 21.00-21.30. (Og av og til senere!) Han sovner fortere de dagene han bader, da kan han sovne allerede 20.00. Deretter våkner han gjerne hver 3-4 time. (Når han sovnet 20.00, var det vel 23.30, 03.30 og 06.30 om jeg ikke husker helt feil.) Rutinene våre består vel i at vi forsøker å gjøre det samme hver kveld, for å indikere at det er kvelden og han skal legges i senga si. Grunnen til at ikke Mannen har vært mer alene med Julegaven, er at han jobber mye med en prosjektoppgave nå, som skal være ferdig innen utgangen av måneden. (skole) Dermed er han lite hjemme, og er sliten når han først er her. Så jeg sparer akkurat det til han har fått tilbake overskuddet. Enn så lenge får jo Julegaven møte besteforeldrene sine mye, men som regel er altså vi tilstede selv også. Men det er jo kun for pupp han får komme til meg når de er her. (Bestemødre gir nemlig ikke slipp på barnebarnet før de MÅ. ) Håper du også her en kjempefin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #75 Del Skrevet 6. februar 2007 Ja, litt annerledes når du ammer Susan Sto Helit! Blir nok kjempekos for mannen å være alene med han etterhvert. Jeg skal på barseltreff idag, var ei som sendte sms at hun kan kjøre meg. Arhh, typisk, nå begynner jeg på andre skiva og snuppa skal ha mat IGJEN.. En time siden hun fikk mat... Er pga hun har sovet hele natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #76 Del Skrevet 6. februar 2007 Snuppa kikker på tøyblomsten (lekeblomst med smil i midten) og smiler & snakker til den. Er så søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 6. februar 2007 #77 Del Skrevet 6. februar 2007 Så godt å høre at det gikk så fint i helgen! Snuppa di høres så goood ut, der hun ligger og snakker til leken sin! Når jeg leser her, så gleder jeg meg enda mer til babysvømming neste uke! Kan det ikke bli den 15. feb i dag... Ha en kjempefin dag vennen! og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #78 Del Skrevet 6. februar 2007 Ja sant det er gøy med babysvømming Skrållan Du hadde rett, det var absolutt nok med en halvtime! Koser deg med Ida idag? :kyss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. februar 2007 #79 Del Skrevet 6. februar 2007 Snuppa kikker på tøyblomsten (lekeblomst med smil i midten) og smiler & snakker til den. Er så søtt! ← Den fra Libero, kanskje? Høres ut som hun er helt herlig når hun holder på med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 6. februar 2007 #80 Del Skrevet 6. februar 2007 Her er du jo igjen! Koselig at du er tilbake! Er ikke så ofte innom KG for tida, så det tok litt tid før jeg fant deg igjen Ser ut som du koser deg like mye med snuppa som før. Tida går jo så fort, synes ikke det er lenge siden hun ble født! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg