fineline Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Vi er i ferd med å bestille Thailandtur (Phuket), og gleder oss villt Vi skal reise med vår lille snuppe som vil være 5-6 mnd når vi drar. Vi er derfor opptatt av å finne ro og fred. Nå står valget mellom: Karon Beach - hotellet er vurdert til 3+ Bangtao Beach - hotellet er vurdert til 4+ Jeg har lett litt på nett og finner flere som er fornøyd med Karon, men siden Bangtao er et nytt reisemål (i alle fall via Ving) finner jeg ikke noen som forteller om hva de synes. Jeg er redd det blir litt VEL rolig, men kanskje er det bare bra...? På Bangtao er det nok dessuten endel færre lokale restauranter å velge i, og jeg lurer derfor også på om det er dyrt å kun spise på hotellets restauranter?? Jeg mener, hvordan synes dere som har vært i Thailand at prisforskjellene mellom hotellrestauranter og lokale restauranter er? Kan hotellene bli dyre, eller er det billig uansett? Og er et hotell med standard 3+ fremdeles et bra nok hotell for en familie..? Håper på alle typer tilbakemeldinger fra dere som har vært i Thailand. Tar gjerne imot tips i forhold til at vi har med baby
*Annie* Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Kjenner ikke til hotellene, men vi har vært i Thailand med baby. Har skrevet litt om det i bloggen min her Hoteller med standard 3 + er absolutt bra for en familie, det hele kommer bare an på hvor lukseriøst du vil bo. Mange nordmenn velger å unne seg litt luksus i Thailand, fordi vi har råd til det der. Generelt (uansett hvor jeg reiser) foretrekker jeg lokale restauranter, fremfor hotell restaurantene. Det handler litt om at man ønsker å legge igjen litt penger hos lokalbefolkningen, ikke bare hos de store hotellene som ofte eies av utenlandske investorer. I Thailand er jo maten så god uansett hvor man spiser, selv om man kjøper av mannen som selger fra en liten tralle i gata...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå