*melis* Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Noen andre som har opplevd at aluminiumklorid etter en stund har sluttet å virke? Funket som bare det i starten, men ikke nå lenger Hvordan er det mulig?
Wildy Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Gi huden en pause, så blir det nok bedre. Selv bruker jeg Stop 24, men etter en periode virker den ikke lengre. Tar da et par ukers pause og så funker den igjen i flere måneder. Virker nesten som huden blir litt imun etterhvert....
Gjest Zevon Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Kun om jeg bruker den for ofte. Bruker jeg den et par ganger i uken funker den fint.
P@tsy Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Jeg opplevde å få brannsår under armene av den, så aluminiumsklorid kan være skumle saker.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Jeg opplevde å få brannsår under armene av den, så aluminiumsklorid kan være skumle saker. ← Nettopp derfor det står at man skal være helt tørr under armene ved påføring og smøre et tynt lag.....
Tinemor Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Eeehh... hvorfor bruker dere det? HVa skal det være godt for? Er det i kremer dere mener??
Lilith Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Nettopp derfor det står at man skal være helt tørr under armene ved påføring og smøre et tynt lag..... ← Gjorde det helt 'etter boka', jeg, men fikk likevel brannsår. Aluminiumsklorid brukes for å forhindre svetting under armene, Tinemor
Amanlis Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Du kan jo prøve YERKA. Jeg har god effekt av den. Kun STOP 24 holder ikke for meg. Jeg fikk også store sår av aluminiumsklorid.
Gjest Kitten Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har brukt det siste to årene og er forsatt veldig fornøyd. Jeg har vært VELDIG plaget av svette. Nå bruker jeg den bare annenhver uke/ hver tiende dag. Jeg merker at jeg er litt sår/ klør et område under den ene armen, jeg regner med at det har noe med alu.kloriden å gjøre... Men jeg overser det til det motsatte er bevist..
Tinemor Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Gjorde det helt 'etter boka', jeg, men fikk likevel brannsår. Aluminiumsklorid brukes for å forhindre svetting under armene, Tinemor ← Åja, takk Da lærte jeg noe idag også
Nelle Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 Skjønner ikke at dere tør å bruke dett under armene! Kroppen opptar aluminium fra disse deodorantene. Aluminiumsforgiftning i kroppen sees i sammenheng med blant annet alzheimer. Sørg i alle fall for at dere får i dere nok kalsium og magnesium. Det er viktige mineraler som hjelper kroppen å skille ut tungmetaller. HAr selv vært aliminiumsforgiftet pga. deodorant. Det var IKKE gøy.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2008 #12 Skrevet 31. mai 2008 Skjønner ikke at dere tør å bruke dett under armene! Kroppen opptar aluminium fra disse deodorantene. Aluminiumsforgiftning i kroppen sees i sammenheng med blant annet alzheimer. Sørg i alle fall for at dere får i dere nok kalsium og magnesium. Det er viktige mineraler som hjelper kroppen å skille ut tungmetaller. HAr selv vært aliminiumsforgiftet pga. deodorant. Det var IKKE gøy. Du klarer ikke å bli aluminiumsforgiftet av aluminiumskloridløsningene i deo (eller 25% løsningen til apoteket). Mer sannsynlig er nok at du fikk det i deg gjennom feil bruk av gryter e.l. Du er en av de som går rundt og tror du får brystkreft av deodorant, blir syk av svinekjøtt og at terrorister kommer fra Irak?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå