Gå til innhold

jeg er helt alene


moka

Anbefalte innlegg

Ja, det kan jeg :)  men mange her hadde prøvd før meg, og da hjelper det ikke.Det hjelper så lite å jatte med, det blir ikke bedre av den grunn og det tror jeg også hovedinnlegger vet selv.

Men for all del, hvis det bare er jatting og lite konstruktiv fremgang og kritikk fordi jeg våger å tenke annerledes så anbefaler jeg å søke hjelp fra fagfolk.

jeg skal jo for faen meg te psykolog da!!!!! når man er ensom, så har man ingen å prate med, så er ikke bare å knipse i henda så er alt bra. at det går an å være så slem. det er akkurat sånne som deg som tråkker meg mer ned i driten enn å komme med noen oppmuntrende ord og en klem f. eks.

så tusen tusen takk til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal jo for faen meg te psykolog da!!!!!  når man er ensom, så har man ingen å prate med, så er ikke bare å knipse i henda så er alt bra. at det går an å være så slem. det er akkurat sånne som deg som tråkker meg mer ned i driten enn å komme med noen oppmuntrende ord og en klem f. eks. 

så tusen tusen takk til deg.

Kjære deg.

Det var aldri meningen å være slem, det var aldri meningen at du skulle bli opprørt eller lei deg. Jeg kan prøve å forklare. Hvis jeg har vært nedfor og følt at livet har gått i mot meg så har jeg kjempet og bevisst ikke gått inn i en offer rolle fordi at livet skal leves uansett. Mulig du ikke er der, mulig du er langt nede-og da skal man ikke snakke til mennesker på den måten som jeg gjorde,det var bare ment som en oppmuntring tro det eller ei.

Det er ikke slike som meg somtråkker deg ned i dritten, det er det bare du selv som kan gjøre. Du blir hva du tenker- ofte påvirket av omgivelser utenfra. Hva kan en gjøre med det? jobbe med en selv slik du gjør, men psykologen kommer kanskje bare til å spørre deg spørsmål fordi du skal bli bevisst dine egne tankemønstre. La ingen mennesker tråkke deg ned i dritten, stol på deg selv - selv om du er ensom.

Og igjen, beklager virkelig hvis jeg var for krass i svarene mine. Jeg ønsker deg nemlig all lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...