kattungen Skrevet 1. januar 2009 #41 Del Skrevet 1. januar 2009 Her var det lenge siden det var lagt igjen noen livstegn gitt - hvordan går det med deg? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 1. januar 2009 Så snålt kattungen...jeg tenkte nettopp på å skrive her. Jeg hadde jo selvfølgelig helt glemt denne dagboka, som vanlig Hvordan står det til? Nå er julestria over og nyåret er her, så: GODT NYTTÅR!! Nyttårsaften ble feiret stille og rolig hjemme med alle dyrene og det var veldig deilig. Ellers synes jeg egentlig jula har vært en veldig stressende tid, med flyving fra den ene familien til den andre - sånn er det når alle er skilt og søskner og foreldre er spredt rundt omkring. Ellers så går jo dagene som de går, med jobb, utdanning, sykdom og masse frivillighetsarbeid i tillegg. Det er utrolig hva man får til enda man ikke føler seg helt i slaget. Tenkte jeg skulle prøve å holde denne dagboka litt mer vedlike nå enn jeg har gjort før, så får vi se hvordan det går. Hmm...Er det forresten lov med flere dagbøker? Ellers får jeg stappe det som er inn i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 2. januar 2009 Idag har jeg og B vært på kyllingjakt...Hehe..Den sunne livsstilen tar på, når det er umulig å finne kyllingfileter i Bergen som IKKE er den norske hane. Det kan godt være at det er pga at det er 2 nyttårsdag. Jeg har også fått opp det nye forumet idag: http://www.pcosforum.info Et forum for folk med PCOS - Kan godt være at det finnes et norsk et alt, men jeg har ikke funnet det enda, så jeg opprettet heller et nytt. Så får satse på at det blir litt action der inne etterhvert. Jeg har jo fått PCOS som flere her vet, og da har informasjon vært viktig for meg, men det har ikke alltid vært like lett å finne forumer å diskutere alt mulig. Jeg har også fått bestilt nye perler nå, så jeg får begynt å lage smykker igjen, GLEDER MEG MASSE!! Bestilte en hel haug fra Ebay og noen fra et norsk perlenettsted som jeg ikke husker hva heter i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå