Gå til innhold

Min verden


Devana

Anbefalte innlegg

Jepp jepp, da får jeg starte en egen liten dagbok her. Blir vel litt om litt av hvert her inne tenker jeg alt ettersom hvordan dagene går ;)

:hoppe:

Endret av Devana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bøllefrøet

Følte meg egentlig litt barnslig nå :ler: Litt sånn: "Fritt for å sitte foran!!!" :ler:

Gratulerer med ny dagbok! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...Nå sitter jeg her trøtt som fy, enda jeg stod opp for bare fire timer siden (Ja...sov lenge..sover alltid lenge...Er noe rart med døgnrytmen min). Ble anbefalt lyslampe i en tråd jeg startet her inne og skal prøve det for å se om jeg våkner opp fra dvalen min.

Var på ikea igår...Nesten farlig å gå der inne, man kommer ut med mange nyttige og unyttige ting, og som regel mye mindre penger. Men gøy var det. Kjøpte blant annet en kurv til kattepusene. De elsket den og la seg til å sove i den med en gang :sove:

Kjøpte også nye håndtak til de GAMLE skapdørene på soverommet for å "freshe" opp litt, og masse kjøkkendill (husker ikke halvparten engang :sjenert: )

Nå har jeg søkt på samordna opptak, medisinstudiet ble første valget, 2,3 og 4-valget :ler: På forskjellige studiesteder så klart.

Så nå er det vel bare for meg å pelle meg til gamle skolen min og få fornyet vitnemålet mitt...Håper det ikke tar så ekstremt lang tid, men de ba meg bare om å komme innom så da antar jeg at det skulle gå fort.

Jeg kunne vel fornyet et par fag til, men det dropper jeg rett og slett...Nå som jeg ligger i "dvale" får jeg ikke lest noe særlig uansett..Føler meg nesten lat :flau:

Ellers så planlegger jeg en liten overraskelse til sambo (les gjerne tråden min innpå samliv). Har fått mange fine forslag, nå gjelder det bare å få bestemt meg..Kunne tenkt meg å reise bort noen dager sammen med han, men da burde jeg vel kanskje fortelle det...Ellers så har jeg jo mye annet å velge mellom også som ikke blir fullt så dyrt :hjerter_rundt:

Jepp jepp, nå skal jeg og sambo ut en tur i mørket...Får ihvertfall prøve å få litt luft, om ikke noe lys :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg her da...Midt på natta, får ikke sove. Jeg sov vel til ca. fire idag :sur: Er så lei av å gå rundt sånn. Skulle ringe legen igår, men jeg sov så lenge at når jeg våknet var det stengt.

Imorgen skal jeg svømme. Det blir gøy håper jeg, hvis jeg ikke er utslitt da :tristbla: Kjedelig å bli sliten av å gjøre ingenting.

*titter ut av vinduet* Nå snør det visst masse igjen...kan ikke si jeg er så glad i snøen, men det er bedre en slaps og glattis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig oppe idag, våknet kl fire i natt og fikk ikke sove mer. Søvnproblemene mine blir bare verre og verre, men idag skal jeg til legen så får vi ser hva hun sier. Gruer meg litt, for jeg har vært igjennom så mange slitsomme tester ifjor, håper jeg slipper å bruke hele dette året på sånt også og at dette kan løses ordentlig.

Hvis det går bra hos legen idag og jeg får litt hjelp og slipper å føle meg så nedbrutt så skal jeg få fikset overraskelsen til kjæresten min. Tenkte jeg skulle lage små rebuslapper og legge forskjellige steder i leiligheten, og på "siste stopp" så skal det ligge en overraskelse eller gave, men er ikke helt sikker på hva. Tenkte kanskje en natt på et fint hotell, inkl. restaurantbesøk, det tror jeg han ville satt stor pris på, og vi ville fått litt tid sammen, bare han og jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da var denne dagen over. Jeg var hos legen istad og fikk mange råd rundt søvnproblemene mine som jeg skal teste ut. Dette med benet var han ikke sikker på og jeg må se det ann.... Hater når leger sier det for det betyr venting og bekymring for meg :sur: Men jeg får slappe av som han sa og prøve å tøye ut ofte. :)

Var på kino idag og så Pans Labyrint idag...Interessant film, vet ikke helt om jeg likte den eller ikke faktisk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er en DÅRLIG dag. Vår økonomiske trygghet er plutselig ikke så trygg lenger. Sambo fikk sparken idag med 14 dagers oppsigelse...Det er så surt, spesielt siden han bare er lærling.

I tillegg går jeg å brygger på noe hele tiden, tror det er influensaen som sniker seg på :forkjola:

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper samboeren din får seg ny jobb snart, og at han klarer oppkjøringa neste gang. :klem:

Dagbok er kjekt, har jeg funnet ut, for der får jeg blåst ut av meg uhorvelige frustrasjoner! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg søkt på samordna opptak, medisinstudiet ble første valget, 2,3 og 4-valget  :ler:  På forskjellige studiesteder så klart.

Søkte du ikke både Oslo Høst og Vår? Da blir det vel medisin på de 5 første, eller? (om du ikke droppet tromsø eller noe da.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte du ikke både Oslo Høst og Vår? Da blir det vel medisin på de 5 første, eller? (om du ikke droppet tromsø eller noe da.. hehe)

Droppet tromsø - men nå ser det ut til at jeg ikke skal gå medisin i høst/vår uansett...Det har dukket opp noe som vil gjøre det vanskelig for meg, med tanke på sykdom. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Droppet tromsø - men nå ser det ut til at jeg ikke skal gå medisin i høst/vår uansett...Det har dukket opp noe som vil gjøre det vanskelig for meg, med tanke på sykdom. :sjenert:

Er du gravid, eller? :roll:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...